| کد خبر: 216635 |

اختصاص 80 میلیارد تومان برای تکمیل محور اردبیل – سرچم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: محور اردبیل – سرچم به عنوان پروژه شاخص در سالجاری 80 میلیارد تومان اعتبار فوق‌العاده دریافت می‌کند.

تین نیوز

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: محور اردبیل – سرچم به عنوان پروژه شاخص در سالجاری 80 میلیارد تومان اعتبار فوق‌العاده دریافت می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، داود شایقی 15 مرداد در نشست مجمع نمایندگان استان اردبیل با رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: جلسه مجمع نمایندگان استان به همراه استاندار اردبیل با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد که استاندار اردبیل در ارائه گزارش خود ضرورت تخصیص اعتبار برای پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور را یادآور شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار استاندار اردبیل تخصیص کامل اعتبارات جهش تولید را که در قالب تفاهمنامه بین استانداری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به امضا رسیده خواستار شد تا در اسرع وقت حمایت از واحدهای تولیدی و پروژه‌های مرتبط در این حوزه به سرانجام برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: در سال جهش تولید سازمان برنامه و بودجه اعتبار فوق‌العاده‌ای را برای یک پروژه خاص در استان‌ها تامین می‌کند که قرار شد در استان اردبیل نیز برای محور اردبیل – سرچم به طول 35 کیلومتر 80 میلیارد تومان منابع اختصاص یابد تا دوبانده در این مسیر اجرایی شود.

شایقی گفت: این اعتبارات علاوه بر 45 میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور است که قرار شد از طریق برنامه و بودجه تخصیص آن ابلاغ شود.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان استان هر کدام به مدت پنج دقیقه درخواست‌ها و مطالبات اهالی حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند تا با پیگیری از طریق سازمان برنامه و بودجه اعتبار پروژه‌های مورد نظر تامین شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: با درخواست نمایندگان استان قرار شد هفته آینده رئیس سازمان برنامه و بودجه سفری را به استان اردبیل داشته باشند تا براساس مصوباتی که در این سفر انجام می‌شود، تا پایان سال تامین اعتبار طرح‌ها و پروژه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

شایقی اظهار کرد: در سفر نوبخت به استان قرار است نشستی در حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و نمایندگان استان در مجلس انجام شود تا به صورت دقیق اولویت‌های تکمیل پروژه‌ها در سال 99 معرفی و اجرای آنها با تلاش و پیگیری‌های مستمر در دستور کار قرار گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.