| کد خبر: 199686 |

◄ اتمام عملیات بهسازی اولین پروژه روستایی "طرح ملی ابرار" در استان اردبیل

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از اتمام عملیات بهسازی و شن‌ریزی راه روستای محروم کمـر اولین پروژه روستایی "طرح ملی ابرار" خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از اتمام عملیات بهسازی و شن‌ریزی راه روستای محروم کمـر اولین پروژه روستایی "طرح ملی ابرار" خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از راه روستای کمر در بخش هشتجین شهرستان خلخال گفت: عملیات بهسازی و شن ریزی این پروژه با تلاش راهداران سخت کوش در مدت ۳ ماه انجام شد.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه در قالب طرح ملی ابرار ۸۷ کیلومتر راه روستائی در استان بهسازی،شن‌ریزی و آسفالت می‌شود افزود:برای اجرای این پروژه ۱۸۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۱۱هزار مترمکعب شن‌ریزی و ۴۹ هزار متر مکعب نیز خاکریزی توسط ۱۷ دستگاه ماشین آلات راهداری انجام شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد:بنیاد برکت برای ساخت پل روستای «کمر» شهرستان خلخال و «گو» آذربایجان شرقی بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است و این روستا آخرین روستای هم‌مرز با آذربایجان شرقی است که از طریق این پل روستای کمر به روستای گو آذربایجان شرقی متصل می‌شود.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به اینکه این پروژه از محل  اعتبارات و منابع داخلی به‌صورت امانی از توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال انجام شد افزود: پل در دست احداث برای ارتباط اهالی روستاهای گو آذربایجان شرقی و روستای کمر خلخال بر روی رودخانه قزل اوزن احداث می‌شود.

در این بازدید که بابائی فرماندار خلخال نیز با قدردانی از تلاش های جهادی راهداران استان اردبیل در خدمت رسانی به مردم به ویژه اهالی شریف روستاهای خلخال گفت: اکنون اهالی روستای محروم کمر صاحب یک راه مطمئن و آماده آسفالت هستند که قبل از ساخت این راه اهالی با مشقت مسیر روستا را جهت تامین مایحتاج طی و در این راه با سختی‌های فراوان روبرو می‌شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.