| کد خبر: 264393 |

تامین برق، مهمترین چالش فاز 3 آزادراه تهران - شمال

مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران-شمال گفت: بهره برداری از 16 کیلومتر ابتدایی این مسیر در سه سال اول نیازمند به ۵ الی ۷ مگاوات برق است که باید در منطقه تامین شود.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران-شمال گفت: بهره برداری از 16 کیلومتر ابتدایی این مسیر در سه سال اول نیازمند به ۵ الی ۷ مگاوات برق است که باید در منطقه تامین شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سعید شاهسواری صبح امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از خط دو مداره فشار متوسط از مرزن آباد تا دزدبن اظهار کرد: هر توسعه و زیرساختی که در منطقه اتفاق بیفتد برای منفعت مردم است.

وی به جلسات متعدد با شرکت های توزیع برق اشاره کرد و افزود: به جای کلمه نمی شود راهکار و پیشنهاد برای انجام کار ارائه دهید.

شاهسواری با بیان اینکه ۳ فاز پروژه آزادراه تهران شمال اجرا شده است، گفت: در جلسات سازمان محیط زیست می گویم برای کمتر آسیب دیدن و همچین منفعت سازمان از این پروژه بزرگ، راهکار ارائه دهید.

مدیرعامل شرکت آزاد راه تهران- شمال ضمن بیان اینکه مهمترین چالش در شرکت آزادراه تهران- شمال تامین برق منطقه ۳ است،  بیان کرد: در سطح وزارت خانه تصمیات لازم برای حل این مشکل گرفته خواهد شد.

شاهسواری به سه مشاور در این زمینه اشاره کرد و افزود: باید طرحی ارائه شود که ابتدا به توسعه زیرساخت در منطقه کمک و همچنین برق مورد نیاز این شرکت را نیز تامین کند.

وی افزود: امروز ساخت منطقه ۳ در دستور کار دولت قرار دارد و مطالعات و طراحی در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران-شمال با بیان اینکه بهره برداری از ۱۶ کیلومتر اول در اولویت است، گفت: در سه سال اول نیازمند به ۵ الی ۷ مگاوات برق است که باید در منطقه تامین شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.