| کد خبر: 262695 |

◄ مشارکت وزارت دفاع در ساخت طولانی ترین آزاد راه کشور

امیر سرتیپ دوم باقری مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع گفت: مجموعه بنیاد تعاون وزارت دفاع با رویکرد کمک به پروژه های ملی بزرگ و به منظور مشارکت در یک طرح ملی و خدمت رسانی به عموم مردم به ساخت طولانی ترین آزادراه اقدام کرده است.

تین نیوز

امیر سرتیپ دوم باقری مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع گفت: مجموعه بنیاد تعاون وزارت دفاع با رویکرد کمک به پروژه های ملی بزرگ و به منظور مشارکت در یک طرح ملی و خدمت رسانی به عموم مردم به ساخت طولانی ترین آزادراه اقدام کرده است.

به گزارش تین نیوز، امیر سرتیپ دوم باقری مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع صبح امروز در نشست خبری که با موضوع بهره برداری از آزاد راه شیرازبهاصفهان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد گفت: مجموعه بنیاد تعاون وزارت دفاع با رویکرد کمک به پروژه های ملی بزرگ و به منظور مشارکت در یک طرح ملی و خدمت رسانی به عموم مردم به ساخت طولانی ترین آزادراه کشور اقدام نموده است.

مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع در خصوص ضرورت های اجرای این پروژه گفت: کاهش مسیر به طول ۱۳۰ کیلومتر و کاهش مصرف سوخت و تلفات جاده ای از مزایای اصلی این آزادراه محسوب می شود و باید ذکر کرد که  این آزادراه با بهترین مصالح و در شرایط مناسبی ساخته شد.

امیر باقری با بیان اینکه این پروژه سرمایه بزرگی از تجربه برای ما دارد و یک کارگاه بزرگ عمرانی در کشور است، تصریح کرد: مجموعه مهندسی و اجرایی بنیاد تعاون وزارت دفاع با اتمام این آزادراه ثابت کرده است که یک ظرفیت عملیاتی و پشتوانه ملی است.

آزادراه شیرازبهاصفهان به ارزش روز ۲۵ هزار میلیارد تومان و به طول ۲۱۲ کیلومتر آماده افتتاح است و روز ۱۹ مهر با حضور رئیس جمهور به طور رسمی بهره برداری می شود.

این آزادراه ۱۳۴ کیلومتر نسبت به مسیر موجود فعلی کوتاه تر است و استان های بوشهر و هرمزگان هم از آن بهره مند می شوند  که کاهش سالانه ۱۳۰ میلیون لیتر مصرف سوخت و سالانه ۶۰۰۰ میلیارد تومان کاهش مصرف سوخت از مزایای این آزادراه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.