| کد خبر: 257569 |

قطعه جدید ۲۲ کیلومتری آزادراه تهران شمال به‌ زودی افتتاح می‌ شود

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: قطعه جدید آزادراه تهران شمال به طول ۲۲ کیلومتر که شامل باند غربی قطعه دوم است، تیر امسال افتتاح می شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: قطعه جدید آزادراه تهران  شمال به طول ۲۲ کیلومتر که شامل باند غربی قطعه دوم است، تیر امسال افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، خیراله خادمی با اشاره به جلسه مشترک خود با وزیر راه و شهرسازی که امروز (یکشنبه) درباره زمان افتتاح منطقه دوم از آزادراه برگزار شد، افزود: نخستین آزادراهی که در سال ۱۴۰۲ برای افتتاح آماده می شود، باند رفت قطعه دوم آزادراه تهران- شمال است.

پایان عملیات عمرانی مسیر رفت فاز دو آزادراه تهران شمال؛ خرداد

یک باند از فاز دوم آزادراه تهران - شمال افتتاح می‌ شود

وی گفت: امروز در حضور وزیر راه و شهرسازی جلسه هماهنگی همه دستگاه ها به منظور بهره برداری از آزادراه برگزار شد، زیرا پیش از افتتاح این قطعه باید بسیاری از دستگاه ها از جمله پلیس راه، اورژانس ، سازمان راهداری و غیره برای ارائه خدمات به این محور آمادگی داشته باشند.

خادمی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی منطقه ای که در آستانه بهره برداری است ۹۶ درصد است و برنامه این است تا تیر امسال باند غربی (باند رفت) قطعه دوم مورد بهره برداری قرار گیرد. امیدواریم با افتتاح این قطعه، بخشی از مشکلات مسافران که در محور چالوس با آن مواجه هستند حل شود.

معاون وزیر راه گفت: کل منطقه دوم ۲۲ کیلومتر است که هفت درصد این قطعه پل و ۸۰ درصد طول مسیر تونل است، بنابراین نزدیک به ۸۷ درصد طول مسیر یا پل است یا تونل که آن را تبدیل به سازه ای سنگین و سخت در طول عملیات راه سازی محور کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فضل 0 0

    برای نابودی طبیعت شمال ویلاسازی

  • وطن پرست 0 2

    دست مریزاد .واقعا خدا خیر بده اونایی که در این کار عمرانی تاریخی و درخشان در تاریخ جاده سازی ایران تلاش کرده اند و میکنند واقعا عالیه باعث غرور ایرانیان هست همچین جاده ای با این امکانات و تونل های متعدد و طولانی و پل های عظیم که در تاریخ ایران کم نظیر و تقریبا بی نظیر هست