| کد خبر: 234651 |

440 میلیارد تومان برای بزرگراه اردبیل – سرچم هزینه می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 440 میلیارد تومان منابع اعتباری برای توسعه و تعریض بزرگراه اردبیل – سرچم هزینه خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 440 میلیارد تومان منابع اعتباری برای توسعه و تعریض بزرگراه اردبیل – سرچم هزینه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محبوب حیدری 13 شهریورماه در جریان بازدید از روند تعریض و احداث بزرگراه اردبیل – سرچم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری بانک عامل 400 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تأمین خواهد شد تا احداث این مسیر ارتباطی اصلی استان به مرکز کشور سرعت بیشتری بگیرد.

وی طول این مسیر را 178 کیلومتر اعلام کرد و گفت: در چهار قطعه عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است که در مجموع امیدواریم با بهره‌برداری از قطعات مختلف شاهد افتتاح این بزرگراه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: از 178 کیلومتر طول مسیر اردبیل – سرچم 135 کیلومتر توسط پیمانکاران در حال اجراست که با تأمین منابع مورد نیاز، احداث این مسیر سرعت می‌گیرد.

حیدری افزود: امسال برای این محور 40 میلیارد تومان اعتبار از ردیف ملی و 400 میلیارد تومان منابع از بانک‌های عامل در نظر گرفته شده تا با هزینه‌کرد آن بتوان احداث این مسیر را سرعت داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از سمت سرچم به اردبیل نیز به همت قرارگاه خاتم‌الانبیا تعریض این مسیر آغاز شده که در بازدید اخیر معاون وزیر راه مشکلات و نارسایی‌های مسیر اجرایی برطرف خواهد شد.

حیدری اضافه کرد: در محدوده روستای آراللو 12 میلیارد تومان تاکنون برای تعریض و چهار خطه کردن محور اردبیل – سرچم هزینه شده و همچنان این فرآیند با سرعت بیشتری در حال انجام است که انتظار می‌رود با تأمین مصالح و آسفالت‌ریزی به موقع عبور و مرور در این مسیر با ایمنی بیشتر به انجام برسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.