| کد خبر: 232039 |

عملیات اجرایی پروژه چهار باند کردن محور نیر به سراب آغاز می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی پروژه چهاربانده کردن محور نیر به سراب با ابلاغ قرارداد از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به پیمانکار و تجهیز کارگاه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی پروژه چهاربانده کردن محور نیر به سراب با ابلاغ قرارداد از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به پیمانکار و تجهیز کارگاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل 17 خرداد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اجرای پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان نیر که با حضور فرماندار در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: پروژه چهاربانده کردن محور نیر به سراب یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان نیر است که تا آخر این ماه با ابلاغ قرارداد از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به پیمانکار تجهیز کارگاه انجام و عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

وی به اجرای پروژه راه ارتباطی نیر به میانه اشاره کرد و افزود: مطالعات امکان‌سنجی در مرحله جمع‌بندی گزارش‌ها است که امیدواریم با تصویب این طرح در وزارت راه و شهرسازی، جهت اخذ ردیف ملی برای پروژه به سازمان برنامه بودجه کشور فرایند آن را طی کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در خصوص اتمام پروژه راه ارتباطی کریق - آرموداق، ضمن تخصیص اعتبار از سوی فرمانداری شهرستان از محل منابع استانی، پیگیری می‌کنیم از محل منابع ملی نیز برای این پروژه اعتبار لازم اختصاص یابد تا امسال شاهد اتمام این پروژه در حوزه استحفاظی استان اردبیل باشیم.

حیدری به تکمیل ساختمان دولت شهرستان هم اشاره و افزود: اگر اعتبارات این پروژه نیز تأمین شود امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان نیر در این جلسه با تقدیر از تدبیر و مدیریت راه و شهرسازی استان به اجرای پروژه‌های مهم شهرستان از جمله چهاربانده کردن محور نیر به سراب، ساختمان دولت، کمربندی جنوبی نیر و راه ارتباطی نیر به میانه اشاره و برای اجرای آنها تأکید کرد.

شجاع اقبالی گفت: مسیر اقتصادی کریق - آرموداق در تحولات اقتصادی برای شهرستان نیر و میانه تأثیرگذار می‌باشد که تلاش و پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی استان دراین‌خصوص ستودنی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.