| کد خبر: 219963 |

شرکت عمران شهر جدید صدرا اسپانسر آزادراه اصفهان-شیراز شد

کمیسیون امور زیربنایی دولت با درخواست وزارت راه و شهرسازی برای ورود شرکت عمران شهر جدید صدرا به پروژه آزادراه اصفهان-شیراز به عنوان یکی از تأمین کنندگان مالی موافقت کرد.

تین نیوز

کمیسیون امور زیربنایی دولت با درخواست وزارت راه و شهرسازی برای ورود شرکت عمران شهر جدید صدرا به پروژه آزادراه اصفهان-شیراز به عنوان یکی از تأمین کنندگان مالی موافقت کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وزارت راه و شهرسازی به منظور تسریع در عملیات اجرایی فرآیند تأمین مالی تکمیل پروژه آزادراه اصفهان-شیراز توسط شرکت عمران شهر جدید صدرا، پیشنهاد اصلاح مصوبه مربوط را جهت بررسی و تصویب در هیئت وزیران ارائه کرده است.

طبق مصوبه قبلی هیئت دولت در تاریخ ۲۸ مهر ماه ۸۹، ۵۰ درصد از هزینه احداث آزادراه اصفهان-شیراز به عهده دولت و ۵۰ درصد مابقی بر عهده طرف مشارکت کننده است.

در پیشنهاد جدید وزارت راه و شهرسازی که کمیسیون امور زیربنایی دولت آن را به تصویب رساند، قرار است ۱۰ درصد از تأمین مالی بخش خصوصی مشارکت کننده در این پروژه را شرکت عمران شهر جدید صدرا (از شرکت‌های تابعه شرکت عمران شهرهای جدید) و ۴۰ درصد دیگر را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) (هر دو از محل منابع داخلی خود) بر عهده بگیرد.

بازگشت منابع این سرمایه گذاری قرار است از محل بهره برداری از آزادراه به نسبت سهم مشارکت کنندگان (شرکت عمران شهر جدید صدرا واقع در ۱۵ کیلومتری شمال غرب شیراز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)) صورت گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.