| کد خبر: 215835 |

رفع گلوگاه ترافیکی آزادراه قزوین-رشت با افتتاح قطعه منجیل-رودبار

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در بازدید از آزادراه قزوین-رشت گفت: با احداث بخش دوم آزاد راه منجیل- رودبار مشکل اساسی تنگ بودن معبر و عبور ترافیک از گلوگاه شهر رودبار مرتفع می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در بازدید از آزادراه قزوین-رشت گفت: با احداث بخش دوم آزاد راه منجیل- رودبار مشکل اساسی تنگ بودن معبر و عبور ترافیک از گلوگاه شهر رودبار مرتفع می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان) ماکان پدرام مدیرکل راه و شهرسازی در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین- رشت گفت: با احداث این بخش به طول حدود ۸ کیلومتر مشکل اساسی تنگ بودن معبر، عبور از جاده موجود و عبور ترافیک از گلوگاه شهر رودبار مرتفع می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت احداث قسمت دوم باقیمانده این آزادراه خاطرنشان کرد: به دلیل اتصال آزادراه به جاده موجود، ظرفیت کل آزادراه با داشتن یک منطقه با گنجایش راه اصلی چند خط، کاهش می‌یابد که در سال‌های آتی با افزایش ترافیک آزادراه، وجود این گلوگاه مشکل‌ساز می شد و با احداث قسمت دوم باقیمانده آزادراه، روان سازی ترافیک آزادراه قزوین رشت به طور کامل میسر خواهد شد.

لازم به ذکر است بخش دوم آزادراه منجیل -رودبار به طول۸.۲ کیلومتر است که دارای ۷دستگاه پل به طول ۱۶۸۷ متر و۴ دستگاه تونل به طول ۲۸۳۱ متر است که عملیات اجرایی آن از زمستان سال۹۷ آغاز و با شدت درحال انجام است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.