| کد خبر: 135269 |

یک عضو کمیسیون عمران:

ساخت آزادراه تهران - شمال سرعت گرفته؛ مردم زودتر به شمال می‌رسند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سرعت و روند ساخت آزادراه تهران - شمال در دولت یازدهم از رشد جهشی و قابل توجهی برخوردار بوده است همین مسئله موجب کاهش زمان رسیدن به شهرهای شمالی می‌شود.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سرعت و روند ساخت آزادراه تهران - شمال در دولت یازدهم از رشد جهشی و قابل توجهی برخوردار بوده است همین مسئله موجب کاهش زمان رسیدن به شهرهای شمالی می‌شود.

 

شهرام کوسه غراوی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: همکاری و هماهنگی خوب بنیاد مستضعفان به عنوان کارفرمای آزادراه تهران - شمال با وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم پیشرفت این پروژه را بعد از 25 سال به بالای 85 درصد رسانده است که امید می‌رود قطعه یک این پروژه که 32 کیلومتر طول دارد تا پایان سال 96 زیربار ترافیکی برود.

 

نماینده مردم مینودشت در مجلس با اشاره به انتقادات غیرقابل قبول منتقدان آزادراه تهران - شمال، گفت: منتقدان آزادراه تهران - شمال با این استدلال که طولانی شدن پروژه آن را غیراقتصادی کرده است تمایلی به صرف هزینه‌های جدید در این پروژه نداشتند اما باید توجه داشت به بهره‌برداری رساندن پروژه‌های عمرانی که مورد نیاز ضروری جامعه است نباید با نگاه صرفه اقتصادی نگریسته شود.

 

وی افزود: با به بهره‌برداری رسیدن قطعه یک آزادراه تهران - شمال قطعا حجم بار ترافیکی در جاده چالوس، هراز و آزادراه قزوین - رشت کاهش می‌یابد. امیدوارم با آغاز احداث قطعات دوم و سوم آزادراه تهران - شمال طی چند سال آینده این معضل بزرگ 25 ساله که مشکلات فراوانی را در جابه‌جایی بار و مسافر برای مردم به وجود آورده به طور کلی از بین برود و مردم بتوانند از مسیر امن، کم ترافیک و روان به استان‌های شمالی سفر کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    ازادراه تهران شمال یعنی رویای دیرینه کوتاهترین دسترسی از میان رشته کوه البرز به دریای خزر و جلگه سرسبز شمال به فلات ایران .


    یعنی تکمیل کریدور شمال جنوب .
    یعنی تحقق رویای سفر یک ساعته از تهران به شمال .

    یعنی سفر در صبح به شمال و بعد از ظهر به خانه برگشتن در تهران

    یعنی رونق گردشگری و صنعت .

    امید افتتاح این افسانه .صبحدم نزدیک است سرزمین دیوان در شاهنامه نارنیا که طلسمشان این کوه ها بود بدست مهندسان ایرانزمین شکسته خواهد شد.