| کد خبر: 270036 |

پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی نوروزی آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی پایانه مرزی رازی را با بیش از ۶۰ هزار تردد مسافر، پرتردد ترین پایانه مرزی استان عنوان کرد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی پایانه مرزی رازی را با بیش از ۶۰ هزار تردد مسافر، پرتردد ترین پایانه مرزی استان عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳تاکنون بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر ایرانی و خارجی ، ۴۲۷ اتوبوس و ۷۸۰۵ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند.

این مقام مسئول یاد آور شد: بعد از پایانه مرزی رازی، پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد ۳۹ هزار و ۶۲۷ تردد و ۱۲۹ اتوبوس و ۲۶۸۶ دستگاه سواری در رتبه دوم بیشترین تردد ها در بین پایانه های مرزی استان قرار دارد.

وی ادامه داد: پایانه های مرزی سرو با ۱۸ هزار و ۸۵۷ مسافر و تمرچین با تردد بالغ بر ۱۸ هزار مسافر نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه در دوازدهمین روز از اجرای طرح نوروزی ۴۵ دستگاه اتوبوس و ۶۳۶ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند، اظهار کرد: همچنین در این روز، در مجموع ۱۵ هزار و ۳۶۶ مسافر از پایانه های  مرزی آذربایجان غربی تردد کردند که پایانه مرزی رازی با ۷۱۶۹ مسافر بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.