| کد خبر: 256843 |

بهره برداری از ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از برنامه ریزی برای ب هره برداری از ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در مسیرهای ارتباطی تردد زائران اربعین حسینی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهبود مسیرهای تردد، گفت: برنامه ریزی شده ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین و مسیر ارتباطی زائران اربعین حسینی احداث و به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از، پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محسن حمزه لو در جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین آذربایجان غربی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی که در فرمانداری پیرانشهر برگزار شد، بیان کرد: این میزان در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی استان قرار دارند و مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین در اولویت برنامه ها است. 

وی ادامه داد: از این میزان مسیر حدود ۴۰ کیلومتر در محور نقده-پیرانشهر-تمرچین بوده و زمینه تردد راحت زائران اربعین حسینی را فراهم می کند. 

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تردد زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین فرصتی برای توسعه اجتماعی و اقتصادی و راه های ارتباطی آذربایجان غربی محسوب می شود و در این راستان از ظرفیت های موجود نهایت بهره برداری صورت می گیرد. 

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای عملیات در محورهای ارتباطی به منظور تسهیل تردد به خصوص حمل ونقل بین المللی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین با تمام قوا انجام می شود.

حمزه لو افزود: همچنین برنامه ریزی شده از ظرفیت مسافری ایستگاه راه آهن نقده استفاده حداکثری شود.

وی تاکید کرد: زیرساخت های جاده ای در مسیرهای منتهی به مرز تمرچین آماده تردد زائران اربعین بوده و توسعه جاده های ترانزیتی و پرتردد از جمله بزرگراه بین المللی نقده_پیرانشهر_تمرچین ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.