| کد خبر: 251532 |

ساخت پل مرزی اتومبیل  روی آستارا به زودی تمام می شود

فرماندار آستارا، با اشاره به گذشت یک سال از آغاز عملیات ساخت پل جدید اتومبیل رو در مرز آستارا، تصریح کرد: روند اجرایی کار در حال انجام است و به زودی و طی سه ماه آینده به اتمام می رسد.

تین نیوز

 فرماندار آستارا، با اشاره به گذشت یک سال از آغاز عملیات ساخت پل جدید اتومبیل رو در مرز آستارا، تصریح کرد: روند اجرایی کار در حال انجام است و به زودی و طی سه ماه آینده به اتمام می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عنایت رضایی پور، با اشاره به روند رفع مشکل تردد کامیون های ترانزیتی در شهرستان آستارا، اظهار کرد: وضعیت پل فلزی آستارا که قدمت ۸۰ ساله دارد، زیاد مناسب نیست.

وی از تخصیص اعتبار اولیه برای نوسازی پل فلزی آستارا خبر داد و افزود: باید روند نوسازی، مستحکم سازی و تعریض این پل تسریع شود.

فرماندار آستارا در گفت وگوی خبری، با بیان اینکه برای محوطه سازی گمرک آستارا نیز اقدامات لازم باید انجام گیرد، گفت: نصب و راه اندازی دستگاه ایکس.ری یکی از ملزومات گمرکی است که به تسریع در روند خروج کامیون های ترانزیتی کمک می کند.

رضایی پور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان را مکلف به راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی در گمرک آستارا دانست و خاطرمشان کرد: یک سرمایه گذار برای رسیدگی به وضعیت تیر پارک کامیون ها در شهرستان آستارا اعلام آمادگی کرده است که باید در صدور مجوز آن تسریع شود.

وی با اشاره به گذشت یک سال از آغاز عملیات ساخت پل جدید اتومبیل  رو در مرز آستارا، تصریح کرد: روند اجرایی کار در حال انجام است و به زودی به اتمام می رسد؛ همچنین لازم است که راه مواصلاتی این پل به جاده اصلی سریعا زیرسازی و آماده انجام واردات و صادرات شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.