| کد خبر: 251355 |

تحویل ۲۵ هزار هکتار از اراضی ملی آذربایجان غربی به راه و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۲۵ هزار هکتار از اراضی ملی این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تحویل داده شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۲۵ هزار هکتار از اراضی ملی این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تحویل داده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مشاور وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: این اراضی طی ۲ سال گذشته شناسایی گردیده و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحویل راه و شهرسازی شده است.

وی ادامه داد: اراضی مورد نیاز ۲۲۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی در این استان تامین شده است و برای این امر از تمام ظرفیت منابع طبیعی و تغییر کاربری در استان استفاده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اولویت نخست استفاده از اراضی بوده که دسترسی به امکانات و زیرساخت ها در آنها فراهم است.

حمزه لو بیان کرد: تحصیل اراضی برای برنامه چهار ساله قانون جهش تولید یک رکورد است و پیش از این، چنین حرکت جمعی برای حمایت از تولید و عرضه مسکن سابقه نداشته است.

وی اضافه کرد: نهضت ملی مسکن منجر به رونق اقتصادی می شود چرا که صنعت مسکن پیشران صنایع بسیار دیگر است.

وی ادامه داد: طی چندین مرحله ثبت نام ۱۷۰ هزار خانوار انجام شده است و متقاضیانی که ثبت نام شان تکمیل شده به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات بانکی معرفی می شوند.

وی با اشاره به اینکه ساخت مسکن برای آحاد مختلف جامعه در اولویت است، اظهار داشت: کارکنان واجد شرایط سازمان های تابعه وزارت جهاد کشاورزی در آذربایجان غربی نیز مورد توجه هستند و مساعدت لازم در این خصوص اعمال خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.