| کد خبر: 231770 |

اجرای روکش آسفالت در ۶۵۰ کیلومتر از راه های آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای روکش آسفالت ۶۵۰ کیلومتر راه شریانی، اصلی و روستایی استان در سالجاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای روکش آسفالت ۶۵۰ کیلومتر راه شریانی، اصلی و روستایی استان در سالجاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز، ارسلان شکری امروز ۹خرداد در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری برنامه ریزی برای اجرای روکش آسفالت ۳۵۰ کیلومتر از راههای اصلی و شریانی و ۳۰۰ کیلومتر از راههای روستایی انجام شده است که از جمله آن می توان به روکش آسفالت محورهای بوکان – سردشت، پیرانشهر – تمرچین، مهاباد – سردشت و مهاباد – میاندوآب اشاره کرد.

وی در خصوص زمان اتمام عملیات روکش آسفالت محور پلدشت - مرگنلر اظهار کرد: در این محور عملیات روکش آسفالت بطول ۱۲ کیلومتر از طرفین و در مجموع ۲۴ کیلومتر انجام شده و برای ۸ کیلومتر باقیمانده نیز بدلیل عدم شرکت پیمانکار در جریان مناقصات نسبت به انتخاب از دیگر روش های قانونی جهت پاسخ به این مطالبه مردمی اقدام خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص چگونگی ایجاد سرعت گیر در محورهای مختلف و استاندارد نبودن این نقاط گفت: ارتفاع استاندار سرگیر در جاده های ۵ سانتی متر است اما متاسفانه این ارتفاع بازدارندگی لازم را برای کاهش سرعت رانندگان در زمان ترددهای جاده ای ندارد و در برخی نقاط بویژه نقاط حادثه خیز و وجود تصادفات فوتی همکاران نسبت به افزایش این ارتفاع اقدام می کنند.

شکری ادامه داد: تمامی نقاط دارای سرعتگیر بوسیله تابلوهای آشکارکننده مشخص شده است و اگر رانندگان و مترددین جاده ای به علائم ایمنی بعنوان زبان گویای جاده ها توجه لازم داشته باشند، مشکلی از بابت تردد از سرعتگیرها نخواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در خصوص وضعیت گاردریل و دوربرگردان های محور شهیدکلانتری بعنوان یکی دیگر از سوالات مردمی عنوان کرد: نگهداری این محور بر عهده شرکت ساخت آزادراه ها و شرکت آزادراهی ارومیه – تبریز است، اما با توجه به رسالت این اداره کل در راستای تامین ایمنی مترددین جاده ای به صورت امانی نسبت به ساماندهی گاردریل در محور مربوطه اقدام می شود و پیگیری های لازم جهت جمع آوری گاردریل ها و جایگزینی نیوجرسی و اجرای تقاطع های مختلف درحال انجام بوده که در شرف حصول نتایج مطلوب توسط شرکت بهره بردار هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.