| کد خبر: 225327 |

◄ برگزاری کمیته سه جانبه توسعه شهرستان تکاب

نادر صادقی روز شنبه در جلسه سه جانبه توسه شهرستان تکاب گفت: شهرستان تکاب به عنون یکی از ۳۱ شهرستان محروم و توسعه نیافته کشور معرفی شده و در این راستا اقدامات موثری باید در جهت محرومیت زدایی در این شهرستان صورت گیرد.

تین نیوز

نادر صادقی روز شنبه در جلسه سه جانبه توسه شهرستان تکاب گفت: شهرستان تکاب به عنون یکی از ۳۱ شهرستان محروم و توسعه نیافته کشور معرفی شده و در این راستا اقدامات موثری باید در جهت محرومیت زدایی در این شهرستان صورت گیرد.

وی با اشاره تدوین و آماده شدن  طرح توسعه شهرستان تکاب در سال ۱۳۹۷ اظهار داشت : این طرح در سال جاری به روز رسانی شده و در اختیار وزارت کشور قرار گرفته است.

صادقی ادامه داد: طرح توسعه و محرومیت زدایی شهرستان تکاب باید در ابعاد مختلف صورت گیرد و در کنار تامین اعتبارات مورد نیاز استانی ، اعتبارات ملی نیز توسط دستگاه های اجرایی استان برای اجرای طرح های مختلف در این شهرستان جذب و از ظرفیت فعالان بخش خصوصی نیز در این زمینه باید بهره برد. 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه توسعه پایدار ، متوازن و همه جانبه شهرهای مختلف استان را از جمله اولویت های این سازمان عنوان کرد و افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تمامی محورهای مختلف و لازم برای توسعه متوازن هر کدام از شهرستان های مختلف استان را با جلب نظر مدیران و کارشناسان احصا کرده است.

ناصر حضرتی به نگاه ویژه دولت به توسعه شهرستان تکاب نیز اشاره کرد و گفت: میزان اعتبارات شهرستان تکاب از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ از ۱۳ میلیارد تومان به ۵۷ میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: امسال نیز با وجود مشکلات مالی و اعتباری دولت بیش از ۳۰ درصد اعتبارات شهرستان تکاب تخصیص یافته است و ما تلاش می کنیم بخش قابل توجه اعتبارات این شهرستان تا پایان سال نیز تخصیص یابد.

در این جلسه فرماندار تکاب نیز بصورت ویدئو کنفرانس گزارشی از آخرین اقامات انجام شده برای توسعه شهرستان تکاب ارائه کرد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.