| کد خبر: 225255 |

معاون عمرانی استاندار قزوین:

از ابتدای سال جاری تاکنون 250 حادثه طبیعی در قزوین رخ داده است

قزوین- معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 250 حادثه طبیعی در قزوین رخ داده که همین امر باعث شده قزوین جزو ۳ استان نخست کشور در زمینه تکرار رخ دادن حوادث و بلایای طبیعی باشه.

تین نیوز

قزوین- معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 250 حادثه طبیعی در قزوین رخ داده که همین امر باعث شده قزوین جزو ۳ استان نخست کشور در زمینه تکرار رخ دادن حوادث و بلایای طبیعی باشه.

علی فرخزاد در مراسم  مانور زلزله که در روستای قدیم‌آباد شهرستان قزوین برگزار شد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: استان قزوین جزو 10 استان حادثه‌خیز کشور است که از 26 نوع بلایای طبیعی مانند سیل، زمین‌لرزه و فرونشست ، سرمازدگی و....20 نوع ان در این استان به خصوص روستاها اتفاق می افتد.

وی گفت : اجرا و برپایی مانورهای زلزله را بهترین راه مقابله با تبعات ناشی از حوادث طبیعی است واین امر باعث  ارزیابی سطح آمادگی دستگاه‌های امدادرسان از جمله مرکز فوریت های پزشکی ،هلال احمر،اورژانس و پلیس در مقابله با حوادث احتمالی مانوری می شود.

فرخزاد در پایان گفت : برگزاری چنین مانورهایی برای حفظ میزان آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای مدیریت حوادث طبیعی در استان صورت می‌گیرد تا اگر خدای‌ نکرده زلزله‌ای در استان ما رخ داد، این زمینه کمترین آسیب و اختلال را در زندگی مردم به وجود آورد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.