| کد خبر: 204861 |

افتتاح ۱۵۴ کیلومتر از روکش آسفالت جاده‌های آذربایجان‌غربی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طرح‌ آسفالت ۱۵۴ کیلومتر از جاده‌های این استان با ۷۸۰ میلیارد ریال هزینه هم‌زمان با دهه فجر در شهرهای مختلف استان به بهره‌برداری می رسد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طرح‌ آسفالت ۱۵۴ کیلومتر از جاده‌های این استان با ۷۸۰ میلیارد ریال هزینه هم‌زمان با دهه فجر در شهرهای مختلف استان به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، آیدین رحمانی شامگاه یکشنبه با بیان اینکه از این میزان، ۲۳ کیلومتر مربوط به جاده‌های تکاب است، افزود: همچنین ۲۳۴ مترمربع از معابر عمومی داخل روستاهای شهرستان‌های تابعه استان با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آسفالت شده که در ایام الله دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهدگرفت.

وی بیان  کرد: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۷۷۰ میلیارد ریال در قالب اختصاص قیر یارانه‌ای هزینه شده‌است.

وی با اشاره به حرکت روبه رشد توسعه و آبادانی روستاهای آذربایجان‌غربی اظهارداشت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۷۰۰ واحد مسکونی بهسازی شده با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن به روستانشینان واگذار شده‌است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: امسال یک‌هزار جلد سند مالکیت منازل مسکونی روستایی در استان تهیه و صادر شده‌است.

رحمانی افزود: در حال حاضر، منازل مسکونی و اماکن ۲۷ درصد روستاهای آذربایجان‌غربی مقاوم و بهسازی شده‌است.

وی بیان کرد: علاوه بر این، در راستای توجه به توسعه عمران شهری ۱۳۳ طرح عمرانی و زیربنایی با سه‌هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری‌های آذربایجان‌غربی همزمان با دهه فحر امسال کلنگ‌زنی می‌شود.

هم‌زمان با دهه فجر امسال ۵۹۴ طرح توسعه‌ای با ۲۱ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال هزینه در شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.