| کد خبر: 172626 |

◄ فرودگاه ارومیه میزبان بازگشت حاجیان استان آذربایجان غربی

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی از انجام رضایت‎بخش روند پروازهای بازگشت حجاج این استان در فرودگاه ارومیه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی، با اشاره به این‌که پروازهای بازگشت زائران حج تمتع این فرودگاه از هشتم تا یازدهم شهریور در حال انجام است، گفت: به‌این‌ترتیب هشتم و نهم شهریور در هرروز سه پرواز انجام‌شده است و امروز، دهم شهریور دو پرواز و فردا یازدهم شهریور نیز دو پرواز انجام خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی اداره‎کل فرودگاه‎های آذربایجان غربی، کمال پرهیزکار  با اشاره به این‌که همه پروازهای این فرودگاه از مبدا مدینه منوره انجام می‎شود، گفت: این 10‌پرواز توسط شرکت هواپیمایی سعودی و با هواپیمای ایرباس 330‌انجام می‌شود و طی آن حدود 2938 زائر استان آذربایجان غربی به وطن بازمی‌گردند.

پرهیزکار ضمن ابراز رضایت از روند انجام پروازهای و خدمت‌رسانی به حجاج و مستقبلین آن‌ها، در تشریح اقدامات انجام‌شده توسط این اداره‌کل برای خدمت‎رسانی مطلوب به حجاج گفت: فرودگاه ارومیه هم‌چون سال‎های قبل از آمادگی کامل در حوزه‎های عملیاتی و خدماتی برخوردار است و به همین منظور طرح ارتقای خدمت‎رسانی به حجاج و استقرار تیم‎های پزشکی در فرودگاه اجراشده است.

وی در پایان افزود: مستقبلین حجاج برای اطلاع از زمان پروازها می‎توانند به سایت فرودگاه ارومیه به آدرس UROMIEH.AIRPORT.IR بخش ویژه حج مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.