| کد خبر: 270460 |

برخورداری ۴۳۰ روستای آذربایجان شرقی در سال گذشته از نعمت آسفالت

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته اهالی۴۳۰ روستای استان از نعمت زیرسازی و آسفالت معابر روستایی برخوردار شدند.

تین نیوز

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته اهالی۴۳۰ روستای استان از نعمت زیرسازی و آسفالت معابر روستایی برخوردار شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حجت اله سروری با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاها و همچنین نهضت آسفالت معابر خاکی روستاهای استان افزود: خیابان ورودی و معابر خاکی ۴۳۰ روستای آذربایجان شرقی از محل اعتبارات قیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مساحت ۱ میلیون ۷۰۰ هزار مترمربع در سال گذشته زیرسازی و آسفالت شد.

سروری با بیان اینکه اجرای طرح هادی در روستاها تنها با مشارکت، اتحاد و همدلی مردم و اهالی روستاها امکان پذیر و قابلیت اجرا را دارد یادآور شد: در سال گذشته ۱۹۶ میلیارد تومان از اعتبارات قیر بنیاد مسکن استان برای آسفالت معابر خاکی روستاها اختصاص داده شد.

وی خاطر نشان کرد: برخی از راه های ورودی روستاهای صعب العبور آذربایجان شرقی با قدمت ۴۰ ساله و داخل روستاها امروزه تخریب شده و نیاز به تعمیر و بازسازی دارد و این دغدغه و مطالبه اصلی اهالی و مردم روستاها است و به حول قوه الهی و با همکاری فرمانداری، بخشداری، شورا و دهیاران و مشارکت مردم و با تأمین اعتبار لازم و جذب قیر رایگان توانستیم اکثر راه های روستایی و معابر داخل روستاها را در سال گذشته آسفالت نموده و طرح هادی نیز در همین روستاهای اجرا کردیم و این امر مهم باعث شد مهاجرت بی رویه اهالی روستاها به شهر در سال گذشته کاهش یابد و امسال نیز با مشارکت مردم و سایر دستگاه های اجرایی خدمات رسان، گام های مؤثری در راستای توسعه و عمران آبادانی در روستاها خواهیم برداشت. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.