| کد خبر: 267347 |

ثبت ۳۲۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۳۲۴ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۳ تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۳۲۴ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۳ تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ حسین بلوکی؛ رئیس مرکز مدیریت راه های استان گفت: ۳۲۴ میلیون تردد ثبت شده نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ به میزان شش درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از کل تردد انجام شده، ۱۳ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۷ درصد مربوط به تردد وسایل نقلیه سبک می باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی با اشاره به آمار ۱۷ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۹۴۲ وسیله ورودی به استان در سال جاری، از افزایش پنج درصدی میزان خودروهای ورودی به آذربایجان شرقی خبر داد.

بلوکی همچنین با بیان اینکه در این مدت تعداد خودروهای خروجی از استان هم ۱۸ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۴۲۴ مورد بوده است تصریح کرد: در این زمینه هم شاهد افزایش ۶ درصدی نسبت به سال گذشته بوده ایم.

وی محور تبریز - ایلخچی را با ۱۷ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۲۶۶ ترد در جایگاه اول پرترددترین محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی اعلام کرد و گفت: کنارگذر جنوبی شهید کسایی باسمنج - تبریز و تبریز - باسمنج نیز در رتبه های دوم و سوم از منظر قرار دارند.

رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: محورهای ایلخچی به تبریز، تبریز به صوفیان، صوفیان به تبریز، آذرشهر به ایلخچی، ایلخچی به آذرشهر، ملکان به بناب و بناب به مراغه رتبه های چهارم تا دهم پرترددترین محورهای مواصلاتی استان در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داده اند که در کل بیش از ۳۲۴ میلیون تردد در این مدت در محورهای استان ثبت شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.