| کد خبر: 266678 |

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان به آزاد راه تبریز- صوفیان

توافق نامه اعطای ۳۰۰ میلیارد تومان وام مصوب دور دوم سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی برای آزادراه تبریز- صوفیان توسط کنسرسیوم بانک های مسکن و ملت در جلسه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری امضا شد.

تین نیوز

توافق نامه اعطای ۳۰۰ میلیارد تومان وام مصوب دور دوم سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی برای آزادراه تبریز- صوفیان توسط کنسرسیوم بانک های مسکن و ملت در جلسه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری امضا شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این رابطه اظهار کرد: با اعطای این وام، خط برگشت فاز اول آزادراه تبریز- بازرگان، حد فاصل تبریز تا بزرگراه صوفیان- شبستر را تا پایان بهمن ماه امسال افتتاح کنیم.

جبارعلی ذاکری افزود: تاکنون برای احداث این آزادراه ۲۴ کیلومتری یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با تاکید بر اهمیت پروژه آزاد راه تبریز-صوفیان اعلام کرد: این پروژه برای مردم استان امید بخش است و با توجه به ترافیک مسیر تبریز- صوفیان، می تواند گره گشای این معضل نیز باشد.

وی تشریح کرد: بانک های عامل دخیل در این پروژه با همراهی تمام در راستای تامین مالی آن همکاری دارند و امیدواریم هر چه سریع تر نسبت به تخصیص مابقی اعتبارات لازم اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: این آزادراه بخشی از مسیر بین المللی بزرگراه یک آسیا است که از کشور ژاپن آغاز و با گذر از ایران و ترکیه در کشور بلغارستان به اتمام می رسد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه در خصوص مکان یابی ایستگاه ها و پایگاه های امداد و نجات، انتظامی و خدماتی در مسیر آزادراه تبریز- صوفیان نیز تصمیم گیری شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    منطورشان از آزادراه صوفیان تبریز کجاش آزادراه ست همان جاده پنجاه شصت سال قبل که بک باند مخالف کنارش زدن وشلوغ وباریک و بدون حفاظ و صدها ورودی وخروجی دارد که بسیار حادثه ساز هم هست غروب جمعه هم از صوفیان به تبریز ترافیک جاده قفل میشود .