| کد خبر: 265056 |

۱۲۳۷ راهدار آذربایجان شرقی آماده راهداری زمستانی در جاده‌ های استان

۲۱۶ اکیپ پنج تا ۶ نفره مستقر در ۷۳ راهدارخانه استان، مسئولیت راهداری زمستانی در ۲۸۴ کیلومتر آزاد راه، ۶۱۵ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸۱ کیلومتر راه فرعی و ۹۷۲۵ کیلومتر راه روستایی را بر عهده دارند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ۱۲۳۷ راهدار آذربایجان شرقی آماده راهداری زمستانی در ۱۳ هزار و ۲۹ کیلومتر از راه های استان هستند.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه وشهرسازی،  اورجعلی علیزاده افزود: ۲۱۶ اکیپ پنج تا ۶ نفره مستقر در ۷۳ راهدارخانه استان، مسئولیت راهداری زمستانی در ۲۸۴ کیلومتر آزاد راه، ۶۱۵ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸۱ کیلومتر راه فرعی و ۹۷۲۵ کیلومتر راه روستایی را بر عهده دارند. 

وی افزود: ۳۸۵ دستگاه ماشین آلات راهداری آذربایجان شرقی برای راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان آماده هستند که علاوه بر ماشین آلات اداره کل راهداری استان، مجوز به کارگیری ۲۴۵ دستگاه ماشین آلات بخش خصوصی نیز صادر شده که در امر راهداری زمستانی با این اداره کل همکاری خواهند کرد. 

علیزاده گفت: امسال به منظور سرعت عمل در برف روبی و بازگشایی مسیرهای مسدود شده روستایی، ۸۵ دستگاه تیغه برفروبی در اختیار روستاییان قرار دادیم و ۱۰ دستگاه برف خور به روستاییان دادیم تا هنگان بسته شدن راه های روستایی با تراکتورهای خود راه ها را بازگشایی کنند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ۳۰ هزار تن نمک و ۳۰ تن شن برای نمک پاشی زمستانی خریداری شده و به راهدارخانه ها انتقال یافته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.