| کد خبر: 261002 |

۷ طرح حوزه راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مراغه به بهره برداری رسید

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از بهره برداری ۷ طرح حوزه راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مراغه همزمان باهفته دولت سال ۱۴۰۲ خبرداد.

تین نیوز

اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در مراسم بهره برداری از ۷ طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مراغه همزمان باهفته دولت گفت: این طرحها شامل احداث زیرگذر داش آتان مراغه به طول۲۳ متر و ۲۱۵میلیارد ریال اعتبار، احداث پل باکسی کهجوق با اعتبار ۷۰ میلیاردریال و احداث پل باکسی تازه کند با اعتبار ۱۶۵میلیارد ریال است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیزاده افزود: از دیگر طرحهای افتتاح شده پروژه تثبیت ، زیرسازی و روکش آسفالت ورودی شهر مراغه به طول یک کیلومتر و با اعتبار۷۰ میلیارد ریال ، احداث پل سه دهانه ده متری خطب با اعتبار۳۰ میلیارد ریال و احداث پل چکان بااعتبار۲۰ میلیارد ریال هستند.

وی  اضافه کرد: همچنین پروژه روکش آسفالت راه روستایی گل تپه - آغبلاغ به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار۱۱۰ میلیارد ریال نیز دراین ایام مورد بهره برداری قرار گرفت.

علیزاده کل اعتبار هزینه شده برای این طرحها درشهرستان مراغه را ۶۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: عملکرد دولت سیزدهم در بخش راهداری وحمل ونقل جاده ای قابل توجه بوده و اقدامات  در این بخش به ثمر رسیده است.

جبار علی ذاکری گفت : مرکز اعتبارات استانی و سفرهای رییس جمهور به بخش راهداری موجب شده است تا تا تحرکی تاریخی در زمینه احداث ، بهسازی ، آسفالت و پل سازی در مسیرهای روستایی این شهرستان به وقوع پیوندد و به برخی از مطالبه های دیرینه مردم نیز جامه عمل پوشانده شود.

لازم به ذکراست درمراسم افتتاح این طرحها نماینده مردم شهرستان مراغه درمجلس شورای اسلامی ، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری ، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان  ؛معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه وجمعی از مسئولان استان وشهرستان مراغه حضورداشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.