| کد خبر: 202580 |

بی‌احتیاطی راننده سمند در مراغه ۶ کشته و مجروح برجای گذاشت

فرمانده انتظامی مراغه از برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه که بر اثر بی احتیاطی راننده خودروی سمند روی داد ۲ نفر جان باخت و چهار نفر مجروح شدند.

تین نیوز

فرمانده انتظامی مراغه از برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه که بر اثر بی احتیاطی راننده خودروی سمند روی داد ۲ نفر جان باخت و چهار نفر مجروح شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ رمضان اللهوردیان روز یک‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع تصادف، ماموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه،  یک دستگاه خودروی سواری سمند با خودروی واژگون شده پژو پارس و حاضران در محل برخورد کرده بود.

اللهوردیان در تشریح این حادثه اضافه کرد: در پی واژگون شدن یک دستگاه پژو پارس، پنج نفر در حال کمک به راننده این خودرو بودند که خودروی عبوری سمند به علت لغزنده بودن مسیر و سرعت بالا، از جاده منحرف و ضمن واژگون شدن با این افراد و خودروی متوقف شده برخورد کرده و منجر به وقوع این حادثه مرگبار شد.

وی گفت: در این تصادف، ۲ نفر بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باختند و چهار نفر نیز در حال حاضر تحت درمان قرار دارند.

وی افزود: براساس نظر کارشناسی پلیس راه، علت حادثه عدم توانایی راننده سمند در کنترل خودرو در جاده لغزنده و تخطی از سرعت مجاز بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و لغزنده بودن جاده ها، به رانندگان توصیه می شود علاوه بر توجه کافی به جلو در هنگام رانندگی، سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از حرکات حادثه ساز خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.