| کد خبر: 254655 |

توسعه زیرساخت های مجتمع نگین برای سال 1402

توسعه زیرساخت های مجتمع بندری نگین و بهره برداری از پروژه موج شکن بندر کنگان، از اولویت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

تین نیوز

 

 

محمد شکیبی نسب، توسعه زیرساخت های مجتمع بندری نگین و بهره برداری از پروژه موج شکن بندر کنگان را از اولویت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای سال ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: برنامه های شاخص این اداره را در سه بخش بندری و اقتصادی، فنی و مهندسی، برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع برای سال ۱۴۰۲ اعلام کرد که زیرساخت های مجتمع بندری نگین و بهره برداری از پروژه موج شکن بندر کنگان از جمله آن هاست.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص برنامه های این اداره کل برای سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در واحد بندری و اقتصادی توسعه سامانه های عملیاتی بندری نظیر سامانه تردد کامیون و سامانه نظارت بر شرکت های تخلیه و بارگیری و تعمیم آن به سایر شرکت های کارگزاری ترابری دریایی و همچنین تامین نیازهای زیرساختی مجتمع بندری نگین (جاده، برق و آب) با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده و درخواست های متعدد سرمایه گذار به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: پیگیری لایروبی نگهداری کانال دسترسی بندر بوشهر با هدف تامین شرایط ایمن برای تردد کشتی ها، انجام تعمیرات اساسی سقف انبارهای بندر بوشهر پس از گذشت ۲۰ سال، حصارکشی مجتمع بندری نگین، تلاش در جهت تامین ۲ دستگاه مکنده از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی ازاولویت های راهبردی تعین شده برای سال ۱۴۰۲ است. 

وی ادامه داد: برای سال جدید در حوزه فنی و مهندسی نیز افتتاح پروژه احداث اسکله شمع و عرشه بندر محمدعامری به طول ۹۰  متر در راستای توسعه زیرساخت های حمل و نقل دریایی بندر محمدعامری برای پهلوگیری شناورهای یکهزار تنی و همچنین آغاز بهره برداری از پروژه احداث موج شکن طرح توسعه بندر کنگان جهت پهلوگیری شناورهای ۲ هزار و ۵۰۰ تنی جهت رفع مشکلات ساحل نشینان در دستور کار قرار دارد.

شکیبی نسب گفت: در حوزه برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع نیز برای سال فرارو استفاده از تمام ظرفیت های قانونی برای افزایش عملکرد، الکترونیکی کردن تمامی اسناد موجود در بایگانی اداره کل در بوشهر و بنادر تابعه به منظور سهولت در دسترسی به صورت ویژه دنبال خواهد شد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: برای سال ۱۴۰۲ تداوم پیگیری های برای تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگر شرکتی و افزایش همکاری و تعامل با شرکت های دانش بنیان در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغال آفرینی در اولویت قرار دارد. 

وی عنوان کرد: برنامه ریزی و هم افزایی با دستگاه های اجرایی استان به منظور اصلاح فرایندهای غیرالکترونیکی، کاهش هزینه و زمان انجام امور با هدف رضایتمندی بیشتر مردم با مدیریت اداره فاوا در اولویت های راهبردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای سال جدید است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.