| کد خبر: 246416 |

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان:

◄ بارگیری نگله 420 تنی تولید بومی از بندر شهید رجایی

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان از بارگیری یک محموله ترافیکی تولید داخل به روش کاپوتاژ از منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی به مقصد بندر دیر بوشهر خبر داد.

تین نیوز

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان از بارگیری یک محموله ترافیکی تولید داخل به روش کاپوتاژ از منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی به مقصد بندر دیر بوشهر خبر داد.

  به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان،  منصور خرمشکوه  اظهار داشت: این محموله فوق سنگین ترافیکی با وزن مجموع 420 تن ساخت شرکت های ایرانی، به روش کاپوتاژ(کران بری) از اسکله 9 بندر شهید رجایی به مقصد بندر دیر بارگیری شد.

وی به ویژگی های وزنی و حجمی  این محموله اشاره کرد و افزود: این محموله فوق سنگین (تاور) که برج پالایشگاهی نیز نامیده می شود، توسط 2 دستگاه بوژی دو قلو و یک کشنده بارگیری شده است.

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان در خصوص مراحل عملیات جابه جایی این محموله نیز گفت: این نگله متعلق به بخش خصوصی است که با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری) به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان حدود پنج ساعت بارگیری شده است.

به گفته خرمشکوه، از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع هشت نگله به وسیله تجهیزات ویژه در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است.

"نگله" کلمه ای است ظاهراً هندی که در بنادر و گمرکات جنوب بسیار متداول است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.