| کد خبر: 241071 |

قایق‌های فاقد مجوز در کنگان حق حمل مسافر دریایی را ندارند

فرماندار شهرستان کنگان گفت: قایق‌های فاقد مجوز در کنگان حق حمل مسافر دریایی را ندارند.

تین نیوز

احمد غریبی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از محل‌های استقرار پایگاه‌های خدمت رسان و ستادهای اسکان اظهار داشت: اعضای کمیته‌های ستاد خدمات سفر برای هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط جلسات خود را تشکیل دهند و تصمیمات لازم در خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مسافران ورودی شهرستان در این ایام اتخاذ کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی با بیان اینکه گردشگری به عنوان یکی از صنایع اصلی در دنیا مطرح است، افزود: شهرستان کنگان نیز در این حوزه ظرفیت خوبی دارد و باید برای جذب گردشگر در حوزه تاریخی، طبیعی، مذهبی تلاش شود.

فرماندار کنگان ادامه داد: به منظور رفاه حال مسافران و ایجاد محیطی فرح بخش و با نشاط همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید کمک کنند تا مسافران با خاطره خوبی از شهرستان خارج شوند.

وی افزود: شهرداری‌های سه گانه و دهیاری‌های شهرستان نسبت به اطلاع رسانی وسیع در شهرها و روستاهای خود جهت ثبت نام قایق‌ها برای فعالیت در ایام نوروز اقدام کنند و بعد از مهلت و زمان اعلام شده و عدم دریافت مجوزهای لازم، هیچ‌گونه قایق فاقد مجوز حق حمل مسافر دریایی را ندارد.

غریبی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نسبت به نصب تابلو شنا ممنوع در مکان‌های ساحل که احتمال غرق شدن می‌باشد اقدام کنند.

وی افزود: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری دهیاری روستا پرک ضمن بازدید میدانی از محل ورودی روستا نسبت به نصب علائم هشدار دهنده اقدام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.