| کد خبر: 243225 |

در سال 1401 انجام می شود؛

◄ تکمیل و بهره‌ برداری از پروژه‌ های نیمه‌ تمام بندری و دریایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، تکمیل و بهره‌ برداری هرچه سریع‌ تر از پروژه‌ های نیمه‌ تمام را یکی از سیاست های اصلی دولت و مهمترین دستور کارهای سازمان بنادر در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.

تین نیوز
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، تکمیل و بهره‌ برداری هرچه سریع‌ تر از پروژه‌ های نیمه‌ تمام را یکی از سیاست های اصلی دولت و مهمترین دستور کارهای سازمان بنادر در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.
به گزارش تین نیوز، علی اکبر صفایی 25 اسفند، با  بیان این مطلب گفت: تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریع‌ تر از پروژه‌های نیمه‌ تمام به عنوان یکی از سیاست های اصلی دولت، در دستور کار جدی سازمان بنادر قرار گرفته و تا اتمام این طرح ها، پروژه جدیدی تعریف نخواهد شد و پروژه‌ های زیربنایی بنادر هرچه سریع‌ تر در مسیر بهره‌ برداری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

جبران عقب‌ ماندگی در حوزه بانکرینگ و تولید سوخت کم‌ سولفور

وی با تاکید بر اینکه توجه حداکثری به توان تولید و تأمین داخلی و نیز حمایت از بخش‌ خصوصی برای سرمایه ‌گذاری در بنادر و پسکرانه آنها در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد، گفت: استفاده از توان شرکت‌ های دانش‌ بنیان ایرانی برای ارتقای تجهیزات فنی، خدمات دریایی و بندری و همچنین بومی‌ سازی ساخت تجهیزات مورد نیاز صنایع دریایی کشور رویکرد جدی وزارت راه و سازمان بنادر است.
وی ادامه داد: در راستای نقش آفرینی موثر در فعال کردن کریدورهای منطقه ای و بین‌ المللی و نیز در جهت اجرای سیاست های دولت سیزدهم، تقویت روابط با کشورهای همسایه و توجه جدی به تسهیل تجارت با این کشورها در شمال و جنوب کشور، در دستور کار جدی سازمان بنادر فرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه دولت قرقیزستان برای سرمایه‌گذاری و ترانزیت کالاهای خود از طریق بندر شهیدرجایی علاقه‌مند است، عنوان کرد: در همین راستا، توسعه ناوگان رو-رو در دریای خزر در دستور کار سازمان بنادر قرار دارد.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.