| کد خبر: 205274 |

در پی 2 سانحه دلتا ایرلاینز و هواپیمایی آسیانا ناشی از اختلال نفوذ مایعات به سیستم‌های اویونیکی از این پس قرار دادن مایعات در بخش‌هایی از کاکپیت ممنوع خواهد شد.

تین نیوز

در پی 2 سانحه دلتا ایرلاینز و هواپیمایی آسیانا ناشی از اختلال نفوذ مایعات به سیستم‌های اویونیکی از این پس قرار دادن مایعات در بخش‌هایی از کاکپیت ممنوع خواهد شد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از انجمن شرکت‌های هواپیمایی، در پی خرابی 2 موتور ایرباس 350 ناشی از ریختن مایع بروی کنترل پنل موتور، آژانس ایمنی حمل‌ونقل هوایی اتحادیه اروپا  موسوم به یاسا طی اعلامیه‌ای اعلام کرد که از این پس قراردادن مایعات در بخش‌هایی از کاکپیت ممنوع خواهد شد. 

نتایج اولیه بررسی‌ها حاکی از آن است که مایعات ریخته شده، عملکرد ENG START یا ECAM را مختل کرده و خلبان موفق به تصحیح آن نشده است.

لازم به توضیح است که 2 سانحه دلتا ایرلاینز و هواپیمایی آسیانا با ایرباس 350 ناشی از اختلال نفوذ مایعات به سیستم‌های اویونیکی بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین