| کد خبر: 219770 |

قبل از هر اقدامی باید به شناسایی نقشه لجستیک کشور پرداخته شود.

تین نیوز

یک کارشناس لجستیک معتقد است در کشور ما برداشت غلطی از کریدور وجود دارد.

به گزارش تین نیوز، بهروز فتحی این مطلب را در بخش نظرهای کاربران این شبکه خبری عنوان کرد و گفت: لازم است مبحث کریدور یک کشور دارای جامعیت و مانعیت باشد.

وی افزود: از سوی دیگر مبحث کریدور یک کشور باید در سه سطح استراتژیک، تاکتیکال و تکنیکال باشد.

این کارشناس عنوان کرد: علاوه بر این همان‌طور که ایران یک کشور یکپارچه است باید در سطح استراتژیک فقط یک کریدور ملی داشته باشد که می تواند تحت عنوان کریدور ملی ایران یا هر عنوان دیگر برای داخل و خارج معرفی شود.

وی گفت: در سطح تاکتیکال باید به طرح مسیرهای اصلی و فرعی کریدور ملی ایران پرداخته شود و مبحث شیوه حمل در سطح تکنیکال مطرح شود.

به گزارش تین نیوز، فتحی افزود: متاسفانه دیده می‌شود که  کشور ما فاقد سطح استراتژیک بوده و سطح تاکتیکال به جای سطح استراتژیک و سطح تکنیکال به جای سطح تاکتیکال تلقی می‌شود.

وی عنوان کرد: بر این اساس قبل از هر اقدامی باید به شناسایی نقشه لجستیک کشور پرداخته شود.

این کارشناس با بیان این‌که باید آناتومی لجستیکی کشور مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد، گفت: بدون چنین طرح و نقشه‌ای هیچ وقت به نتیجه قابل توافق و جامع نرسیده بلکه به مانع خواهیم رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین