ثبت نزدیک به دو میلیون تماس با سامانه ۱۴۱ در مهرماه
رئیس مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: در مهرماه ۱۴۰۴، بیش از یک میلیون و ۹۷۵ هزار تماس با سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۷ درصدی داشته است.
در نخستین ماه پاییز، کاربران جاده ای کشور بیش از ۶۳۱ هزار بار به وب سایت ۱۴۱ مراجعه کردند و ۳۱ هزار پیامک نیز به سامانه پیام کوتاه ارسال شد؛ آماری که نشان دهنده تنوع در شیوه های ارتباطی با مرکز مدیریت راه هاست.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، محمد پورتیموری اظهار کرد: از مجموع تماس های برقرار شده، بیشترین سهم تماس ها متعلق به استان های مازندران با ۳۷ درصد، تهران ۳۱ درصد و البرز هشت درصد بوده است.
وی بیان کرد: از مجموع پاسخگویی به ۱۰۵ هزار و ۹۵۶ تماس هموطنان توسط بخش پاسخگویی ستادی و استانی سامانه ۱۴۱، در بخش ستادی به ۴۸ هزار و ۲۳۷ تماس (معادل ۴۶ درصد) و بخش استانی این سامانه به ۵۷ هزار و ۷۱۹ تماس (معادل ۵۴ درصد) پاسخ داده شده است.
وی با اشاره به ثبت قریب به ۶۳۱ هزار بازدید از وب سایت ۱۴۱ در نخستین ماه از پائیز امسال، افزود: در این مدت، بیش از ۱۵۶ هزار بازدید نیز از اپلیکیشن ۱۴۱ صورت گرفته است.
پورتیموری خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، حدود ۳۱ هزار و ۷۰۰ پیامک از سوی هموطنان و کاربران جاده ای به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ارسال شده است.