| کد خبر ۳۰۵۴۸۸
کپی شد

برقراری بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور از برقراری بیش از دو میلیون و ۴۲۱ هزار تماس تلفنی هموطنان با سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ در مرداد ماه ۱۴۰۴ خبر داد.

برقراری بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تماس تلفنی با سامانه  ۱۴۱
تین نیوز |

محمد پورتیموری رئیس مرکز مدیریت راه های کشور از برقراری بیش از دو میلیون و ۴۲۱ هزار تماس تلفنی هموطنان با سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ در مرداد ماه ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: در این مدت، کاربران جاده ای استان های مازندران با ۳۵ درصد، تهران با ۳۳ درصد و البرز با ۸ درصد به ترتیب در صدر آمار برقراری تماس تلفنی هموطنان با سامانه ۱۴۱ قرار داشته اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای،  محمد پورتیموری با اشاره به پاسخگویی بخش های ستادی و استانی سامانه تلفنی ۱۴۱ به ۱۲۳ هزار و ۸۹۷ تماس تلفنی در مرداد ماه امسال گفت: بخش ستادی پاسخگوی ۵۲ هزار و ۲۶۲ تماس و معادل ۴۲ درصد از مجموع تماس ها بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور خاطرنشان کرد: در بخش استانی نیز با پاسخگویی به ۷۱ هزار و ۶۳۵ تماس تلفنی هموطنان، ۵۸ درصد از مجموع تماس های برقرار شده پاسخ داده شده است.

پورتیموری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در دومین ماه از تابستان سال جاری، ۹۷۲ هزار و ۷۲۶ بازدید کاربران جاده ای از وب سایت ۱۴۱ به ثبت رسیده که گویای افزایش ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۳ است.

وی همچنین به رشد ۱۶ درصدی بازدید هموطنان از اپلیکیشن ۱۴۱ در مردادماه امسال اشاره و عنوان کرد: در این بازه یک ماهه، ۲۲۴ هزار و ۴۵۸ کاربر در سطح کشور از این اپلیکیشن بازدید کرده اند، همچنین ارسال ۵۲ هزار و ۲۶۸ پیامک به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱، از افزایش ۱۸ درصدی نسبت به تیر ماه امسال خبر می دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.