| کد خبر: 248816 |

محور قدیم خرم آباد - پلدختر مسدود شد

کارشناس مرکز مدیریت راه‌ های کشور از انسداد در محور قدیم خرم آباد - پلدختر، مسیر رفت و برگشت خبر داد و مسیر جایگزین را آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت اعلام کرد.

تین نیوز
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد در محور قدیم خرم آباد - پلدختر، مسیر رفت و برگشت خبر داد و مسیر جایگزین را آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور درباره وضعیت تردد در محورهای شمالی اعلام کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت(رفت و برگشت) روان گزارش شده است و محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده های پل حصارک و کمال شهر خبر داد.

معصومی آزادراه قزوین - کرج، حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس را دارای ترافیک سنگین اعلام کرد.

وی افزد: آزادراه ساوه - تهران محدوده بهمن آباد و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از یک محدودیت تردد با تغییر مسیر خبر داد و گفت:  محور قدیم خرم آباد - پلدختر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت است.

معصومی محور مسدود شریانی را ریگان - ایرانشهر و محورهای دارای انسداد فصلی را لاسم - ارجمند و وازک - بلده اعلام کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

نظرسنجی
آیا جلسات اخیر مدیرعامل راه آهن با مدیران شرکت‌های مالک لوکوموتیو و واگن و تأکید ایشان بر حمایت از بخش خصوصی، تا کنون در بهبود وضعیت این شرکت ها مؤثر بوده است؟