| کد خبر: 248800 |

اجرای پروژه‌ های راهسازی به ارزش ۵۰ هزار میلیارد ریال در آذربایجان غربی

در حال حاضر پروژه راهسازی به ارزش ۵٠ هزار میلیارد ریال در آذربایجان‌ غربی در دست اجراست.

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال ساخت و توسعه راه های ارتباطی به عنوان اصلی ترین مأموریت کاری تعیین شده و در حال حاضر پروژه راهسازی به ارزش ۵٠ هزار میلیارد ریال در دست اجراست.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدمحسن حمزه لو در مراسم تودیع و معارفه معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: این پروژه های راهسازی در بیش از ٣۶ کارگاه راهسازی از شمال تا جنوب استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: امسال احداث ١٠٨ کیلومتر کریدور بزرگراهی و ٩۴ کیلومتر راه اصلی در چشم انداز ساخت و توسعه راههای استان ترسیم شده است.

حمزه لو بیان کرد: ارتقای کیفیت جاده های مواصلاتی استان زیرساخت لازم جهت توسعه و اجرای طرح های سرمایه گذاری را در این منطقه فراهم می کند و این امر اهتمام ما را برای سرعت دهی به ساخت محورهای مواصلاتی استان افزایش می دهد.

وی اضافه کرد: تخصیص ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی برای توسعه بخش راه و حمل و نقل ریلی آذربایجان غربی نشان دهنده جایگاه و اهمیت این بخش در برنامه ریزی توسعه استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت تکمیل زنجیره توسعه راه های آذربایجان غربی، بیان کرد: بزرگراه بین المللی ارومیه_سرو به عنوان زیرساخت لازم جهت تحقق چشم انداز تجاری ٣٠ میلیارد دلاری با ترکیه به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت منابع انسانی در پیشبرد پروژه های راهسازی اظهار داشت: نیروهای متخصص و توانمند بزرگترین سرمایه مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان غربی هستند که توانستند با همت و تلاش شبانه روزی ارتقای ایمنی جاده های استان را با وجود کمبود منابع مالی محقق کنند.

گفتنی است در ادامه این جلسه از زحمات سی ساله میرعبدالله حسینی تجلیل شد و شهرام فتحی به عنوان سرپرست معاونت مهندسی و وساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی معارفه گردید.

همچنین در این جلسه صادق عباس زاد به عنوان سرپرست اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی معرفی شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.