| کد خبر: 186336 |

◄ بن‌بست اطلاع‌رسانی «هما»

فرزانه شرفبافی مدیرعامل ایران‌ایر در گفتگوی تلفنی که با خبرنگار ما داشت در پاسخ به این سؤال که با تسویه این مقدار از بدهی‌های ایران‌ایر در حال حاضر رقم بدهی این شرکت به چه میزان کاهش یافته است، این‌گونه پاسخ داد: بنده روابط عمومی دارم و شما می‌توانید از طریق روابط عمومی این موضوع را پیگیری کنید.

تین نیوز

هفته گذشته طی مصوبه‌ای از سوی دولت حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال از بدهی‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تسویه و به سرمایه این ایرلاین افزوده شد؛ در راستای این موضوع فرزانه شرفبافی مدیرعامل ایران‌ایر در گفتگوی تلفنی که با خبرنگار ما داشت در پاسخ به این سؤال که با تسویه این مقدار از بدهی‌های ایران‌ایر در حال حاضر رقم بدهی این شرکت به چه میزان کاهش یافته است، این‌گونه پاسخ داد: بنده روابط عمومی دارم و شما می‌توانید از طریق روابط عمومی این موضوع را پیگیری کنید.

بیش‌تر بخوانید:

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، او در توضیح اینکه آیا روابط عمومی شرکت از تراز دقیق مالی شرکت مطلع است و می‌تواند به خبرنگار ما پاسخ این سؤال را بدهد این‌گونه گفت: بله ایشان از این موضوع اطلاع دارند.

خبرنگار ما نیز پیرو سخنان مدیرعامل ایران‌ایر با روابط عمومی این شرکت تماس گرفت که ایشان خواستار ارسال کتبی سؤال شدند اما مسئله حائز اهمیت مکاتبه تلفنی خبرنگار ما با روابط عمومی ایران‌ایر و واکنش تند روابط عمومی به نسبت انتشار خبری مبنی بر «کمک دولت به «هما»؛ ریختن پول در چاهی که انتها ندارد» بود.

قابل توضیح است انتشار خبری که اعتراض شدید روابط عمومی هواپیمایی هما را در پی داشته و قرار است برای آن جوابیه بدهند؛ تنها نظر یک کارشناس اقتصاد در خصوص کمک دولت به ایران‌ایر بود که می‌تواند دیدگاه این تحلیلگر اقتصادی درست و یا غلط باشد و از سمت دیگر مصاحبه شونده در این گفتگو به هیچ عنوان از فضای تحلیل و ادب دور نشده و تنها اقدام به اعلام نظر کارشناسی خود از فضای موجود ایران ایر کرده است.

به گزارش تین‌نیوز، چند ماه پیش بود که یکی از متخصصان مخاطب تین‌نیوز در یادداشتی انتقاداتی به خرید هواپیماهای ATR شرکت ایران‌ایر مطرح کرده بود. این یادداشت به‌عنوان «یادداشت وارده» در بخش دیدگاه تین‌نیوز، مثل بسیاری از دیدگاه‌های متخصصان که همیشه محل بحث و تبادل‌نظر کارشناسی بود، منتشر شد اما روابط عمومی هواپیمایی ایران‌ایر یک جوابیه بسیار تند و خارج از اصول و عرف در واکنش به این «دیدگاه کارشناسی» داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.