| کد خبر: 96118 |

◄ راه‌اندازی کمپین برای ارتقا کیفیت خدمات پروازی

تین‌نیوز| کمپین «ارتقای کیفیت خدمات پروازی برای مسافران ایرانی» از سوی جمعی از کارشناسان صنعت هوانوردی کشور، راه‌اندازی شد.
 
به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مهدی کیوان، رئیس هیات مدیره شرکت خطوط آبی، در نشست خبری ظهر امروز در رابطه با ایجاد کمپین ارتقای کیفیت خدمات پروازی برای مسافران ایرانی، گفت: با توجه به رشد چندسال اخیر مسافر، و شرایط ناوگان حمل و نقل هوایی و برداشته شدن تحریم‌ها، هم‌اکنون با مشکلات زیادی در صنعت هوایی روبه‌رو هستیم.
 
وی ضمن اشاره به مشکلات پسابرجام، گفت: روزی خبر می رسد هواپیمایی جدید به ناوگان حمل و نقل هوایی کشور افزوده می شود و چندی بعد، خبر از منع فروش هواپیما به کشور رسانه‌ای می‌شود. این موضوع یکی از چالش‌های بزرگ ایرلاین‌های داخلی است.
 
کیوان با بیان اینکه نباید ایرلاین‌های داخلی را با ایرلاین‌های پنج ستاره بین‌المللی مقایسه کرد، گفت: ارائه خدمات مناسب مانند نظافت، کترینگ، و غیره ربطی به تحریم‌ها ندارد و این موضوع مستلزم برنامه‌ریزی ایرلاین هاست.
 
وی افزود: شرکت خطوط آبی به عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیرات هواپیمایی و تامین قطعات و یک شرکت بی طرف، کمپین «ارتقای کیفیت خدمات پرواز ایرانی» را ایجاد کرده است.
 
کیوان با بیان اینکه ما در صدد هستیم که ایرلاین‌های داخلی را به سمت ارائه خدمات مناسب، سوق دهیم گفت: عدم اطلاع مسافر از حقوق خود و نبود نهادی برای ارائه نظرات مسافر، باعث شد تا این کمپین از سوی شرکت خطوط آبی راه‌اندازی شود.
 
وی ادامه داد: آبان ماه امسال، نمایشگاه هوایی 2016 در جزیره کیش برگزار می شود که پیش‌بینی می‌شود تعداد قابل توجهی بازدیدکننده داخلی و خارجی از این نمایشگاه دیدن کنند. در حاشیه این نمایشگاه ایرلاین برتری که خدمات بهتر به مسافران داده، انتخاب می‌شود.  
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.