| کد خبر: 2880 |

ارتقاء و توسعه حوزه حمل و نقل در شهرستان خمین

تین نیوز | مدیر حمل و نقل و پایانه های خمین گفت: ارتقاء ایمنی و توسعه صنعت حمل و نقل خمین با استفاده از مدیریت جهادی و قرار دادن اخلاق، ایثار و برنامه ریزی مناسب در سال جاری، از اولویت های این نهاد است.
 
سعید نذرمحمدی با اشاره به کنترل ناوگان مسافربری خمین اظهار کرد: در ایام تعطیلات کنترل فنی ناوگان حمل و نقل مسافربری در محورهای مواصلاتی شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس با هدف کنترل ایمنی سفرها و برخورد احتمالی با اتفاقات انجام شده است.
 
وی افزود: در تمامی طول مدت ایام تعطیلات به جهت کنترل ها هیچگونه حادثه تصادفی نداشته ایم و مسافران با امنیت و ایمنی کامل مسافرت خویش را به پایان رسانده اند.
 
مدیر حمل و نقل و پایانه های خمین تصریح کرد: ناوگان عمومی برون شهری با کنترل دقیق از نظر وضعیت لاستیک، چراغ ها، جعبه ها، ترمز و دیگر فنی با تکمیل فرم مخصوص فهرست کنترل فنی نقلیه عمومی مجاز به تردد در جاده ها است.
 
وی بیشترین جابه‌جایی مسافر برون استانی را در تهران و اصفهان و درون استانی را در اراک اعلام کرد و گفت: مدیران شرکت های مسافربری که از طریق تعاونی ها مبادرت به جابجایی مسافر می کنند ملزم به کنترل فنی و سلامت ناوگان عمومی حوزه کاری خود هستند.
 
نذرمحمدی افزود: ایمنی قبل از سفر نیز یکی از موضوعاتی است که برای ما قابل اهمیت است از این رو کارشناسان فنی، تمامی اتوبوس‌های برونشهری پایانه‌ خمین را قبل از آغاز سفر بازبینی می‌کنند تا بدون مشکل فنی ارائه خدمت داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: در ایام نوروز و در زمان‌های مختلف پرسشنامه‌های نظرسنجی بین مسافران توزیع شد، نتایج این نظر‌سنجی و بکارگیری آن تاثیر بسزایی در ارتقاء خدمات دهی به مسافران خواهد داشت.
 
مدیر حمل و نقل و پایانه های خمین با اشاره به تعداد دستگاه های ناوگان حمل و نقل خمین گفت: از روز شروع فعالیت و در طول ایام تعطیلات نوروزی جهت رفاه حال مسافرین نوروزی 40 دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه تاکسی سمند و و 35 دستگاه مینی بوس کار جابه‌جایی مسافرین را به عهده داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.