| کد خبر: 120034 |

حضور دستگاه‌های دولتی در پاک‌روبی برف اخیر در استان گیلان بسیار کمرنگ بود

تین‌نیوز|  نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور دستگاه‌های دولتی در پاک‌روبی برف اخیر در استان بسیار کمرنگ بود گفت: استاندار گیلان باید با مسئولان کم کار برخورد کند چون این افراد نسبت به مردم جفا کرده‌اند.

حسن خسته بند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به بارش 60 سانتی متری برف در شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: با توجه به تجارب گذشته و با برطرف کردن نواقص، مشکلی برای شهروندان شهرستان انزلی رخ نداد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارش برف در سال‌های 86، 93 و 94 در شهرستان بندرانزلی تجربه‌ای برای مدیران و مسئولان این شهرستان شد تصریح کرد: بارش برف با سرعت 80 تا 85 کیلومتر در ساعت بود اما مشکلاتی برای شهروندان در بر نداشت.

خسته بند با تاکید بر اینکه خودروهایی از قبیل خاور، کامیونت، لودر و گریدر از قبل به تیغه‌های سیار برف‌روب مجهز شده بودند افزود: خودروهای مجهز به تیغه برف‌روب از ساعات اولیه بارش برف در سطح شهر تا صبح حرکت کردند تا برفی بر روی معابر اصلی شهر نماند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره با اینکه تیغه‌های برف‌روبی از قبل خریداری و آموزش‌های لازم به رانندگان وسایل نقلیه داده شده بود خاطرنشان کرد: تدبیر مدیران شهرستان بندرانزلی و استفاده تجارب گذشته باعث آسایش شهروندان شد.

وی با بیان اینکه در شهر رشت به موقع وارد عمل نشدند و به گفته شهروندان، ماشین آلات برف روب از هنگام شروع برف تا صبح دیده نشد گفت: حضور دستگاه‌های دولتی به‌ویژه شهرداری رشت در پاک‌روبی برف بسیار کمرنگ بود و با مردم نباید اینگونه برخورد شود.
نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه پاک روبی و مسائل اینچنینی جزء وظایف شهرداری است خاطرنشان کرد: شهرداری رشت در پاک سازی برف به موقع عمل نکرد. 

خسته بند با تاکید بر اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی از قبل بارش شدید برف برای شهر رشت پیش بینی شده بود افزود: استاندار گیلان باید با مسئولان کم کار برخورد کند چون این افراد نسبت به مردم جفا کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در بخش ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در استان فقیر هستیم اظهار داشت: با وجود منطقه آزاد در استان گیلان می‌توان با کمترین اعتبار دستگاه‌های سنگین و نیمه سنگین وارد کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: خرید دستگاه‌های نیمه سنگین و سنگین در استان بدون نیاز به پرداخت گمرک امکان پذیر است و تنها همت وزارتخانه‌های مربوطه را طلب می‌کند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.