بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

ابلاغ طرح تفصیلی شهر بندر گز

طرح تفصیلی شهر بندر گز براساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر و با اعتباری بالغ بر ۲۴۳ میلیون تومان جهت اجرا ابلاغ شد.

ابلاغ طرح تفصیلی شهر بندر گز
تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: طرح تفصیلی شهر بندر گز براساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر و با اعتباری بالغ بر ۲۴۳ میلیون تومان جهت اجرا ابلاغ شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: طرح جامع  شهری طرحی بلند مدت است که در آن نحوه  استفاده از اراضی شهری برای کاربری ها ی مسکونی، تجاری، زراعی، تاسیسات و تسهیلات برای بهسازی و نوسازی  با هدف توسعه و گسترش شهر تهیه می شود و در صورت لزوم قابلیت بازنگری را دارد.

حسینی افزود: طرح های تفصیلی که پس از تصویب طرح جامع هر شهر مصوب خواهند شد مطابق با معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر تنظیم می شود و مهم ترین ابزار مدیریت شهری در نظارت و کنترل دقیق بر اراضی و فضاهای شهری است.

وی ادامه داد: در این راستا طرح تفصیلی شهر بندر گز بدر سال ۱۴۰۲ با ا اعتباری بالغ بر ۲۴۳ میلیون تومان در کمیسیون ماده ۵ استان به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: این طرح پس از تصویب در کمیسیون ماده ۵ استان برای تصویب نهایی به شورای عالی شهرسازی و معماری ارجاع شد که پس از بررسی در دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی تصویب و برای اجرا به شهرداری بندر گز ابلاغ شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.