رحمانی: خدمت رسانی بی وقفه و ارتقای کیفیت خدمات، اولویت پایانه های مسافربری تهران
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل و پایانه های مسافربری شهرداری تهران در نشست شورای مدیران، خدمت رسانی مستمر به شهروندان و ارتقای کیفیت خدمات را خط مشی اصلی این سازمان دانست و بر لزوم تسهیل تردد مسافران به ویژه در فصل بازگشایی دانشگاه ها تأکید کرد.

حمیدرضا رحمانی، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل و پایانه های مسافربری شهرداری تهران، در نشست شورای مدیران با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی، این ایام را فرصتی برای بازخوانی ارزش های مقاومت و تقویت روحیه جهادی در خدمت رسانی به مردم دانست.
به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، رحمانی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید در همه عرصه ها از میدان نبرد تا سنگر خدمت جاری باشد، تأکید کرد: خدمت بی وقفه به مردم، ارتقای کیفیت خدمات و تسهیل تردد شهروندان، نخستین اولویت پایانه های تهران است. وی افزود: در شرایط فعلی و با آغاز فصل بازگشایی دانشگاه ها، نیاز به خدمات منظم، ایمن و به هنگام بیش از گذشته احساس می شود و مدیران موظفند این موضوع را در صدر برنامه های خود قرار دهند.
وی همچنین از انتصاب مهلا محمدزاده به سمت مشاور امور بانوان و خانواده سازمان خبر داد و گفت: زنان شاغل در این سازمان نقش مهمی در فرآیند خدمت رسانی دارند. نگاه سازمان بر این است که محیط کار باید ضمن حفظ کرامت، امنیت و عدالت، زمینه ساز رشد و شکوفایی نیروی انسانی باشد.
رحمانی در پایان با تأکید بر رسالت اجتماعی سازمان پایانه ها، خاطرنشان کرد: هیچ گونه خللی در مسیر خدمت به مردم پذیرفتنی نیست و همه مدیران باید با روحیه جهادی در مسیر ارتقای تجربه سفر و رفاه شهروندان گام بردارند.