| کد خبر: 250813 |

پایانه مسافری کرمان سر ساماندهی ندارد

بعد از خبری شدن مشکلات پایانه مسافربری کرمان و دعوای علنی اداره کل راهداری و شهرداری طی چندهفته پیش، تصور و حداقل مطالبه این بود که با فوریت، بخشی از کاستی های این مکان برطرف شود اما معاون استاندار نظر دیگری دارد.

تین نیوز

بعد از خبری شدن مشکلات پایانه مسافربری کرمان و دعوای علنی اداره کل راهداری و شهرداری طی چندهفته پیش، تصور و حداقل مطالبه این بود که با فوریت، بخشی از کاستی های این مکان برطرف شود اما معاون استاندار نظر دیگری دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان می گوید: هفته گذشته تیم استانداری از پایانه بازدید کرده اما تعطیلی مغازه ها و وضع سرویس های بهداشتی همچنان بزرگترین ضعف های آنجا بوده است.

آنطور که روابط عمومی استانداری کرمان اعلام کرد: جلسه پیگیری مشکلات پایانه مسافربری شهر کرمان موسوم به آدینه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و دیگر مسئولان برگزار و در این جلسه اعلام شده که ساماندهی پایانه در اولویت برنامه های کارگروه سفر استان قرار دارد.

اما سیدمصطفی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در این نشست با صراحت از مشکلات این پایانه سخن گفته و آن را زیبنده مردم نجیب کرمان ندانسته است.

وی با بیان اینکه تداخل وظایف در مدیریت و ساماندهی مجموعه ترمینال بزرگترین مشکل در این بخش است، اظهارداشت: وضعیت ترمینال آدینه شایسته مردم نجیب کرمان نیست و متولیان باید به این وضعیت رسیدگی کنند.

معاون استاندار کرمان با اشاره به بازدید هفته گذشته تیم حوزه عمرانی استانداری از این مجموعه، تعطیلی مغازه ها و وضعیت سرویس های بهداشتی را بزرگترین ضعف های ترمینال برشمرد و گفت: هزینه نگهداری و نظافت این فضا زیاد است.

وی البته پیشنهادی نیز ارائه و بیان کرده است: برای درآمدزایی و کمک به شهرداری می توان طرح هایی همانند جداسازی ورودی طبقه دوم و سوم که مربوط به واحدهای تجاری و هتل است که در اختیار بخش خصوصی قرار دارد، انجام داد و پس از آن نیز واگذاری غرفه های تجاری طبقه دوم،به صنف خاص تحویل داد و کسب درآمد از آن را اجرایی کرد.

براساس این گزارش، جلب سرمایه گذاری شرکت های حمل و نقل نیز از دیگر راهکارهایی بوده که در جلسه مطرح شده است؛ همچنین در این نشست قرار شد شهرداری با همراهی شورا طرح های پیشنهادی فوق را طی ۲ هفته بررسی و برای تصمیم گیری اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، مشکلات مربوط به پایانه مسافری کرمان که مربوط به این روزها نیست و طی چندسال اخیر همواره محل انتقادها قرار داشته، اخیرا و در آستانه مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دل ها بیشتر بر سر زبان ها افتاد و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در نشست خبری گفت که وعده های شهرداری برای ساماندهی مشکلات عملیاتی نشده است.

این مسئول البته در جلسه با خبرنگاران به طور مصداقی درباره وضعیت نامناسب این پایانه از مشکلات بهداشتی تا برخی دیگر مشکلات که به ضعف مدیریت برمی گردد صحبت کرد اما یک روز پس از آن، یکی از مدیران شهرداری کرمان نیز بسرعت پاسخ وی را داد و ضمن ارائه آمار از هزینه کردهای شهرداری در این فضا، توپ را به زمین دیگر نهادها مثل راهداری انداخت و از خود سلب مسئولیت کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.