| کد خبر: 209562 |

مردم ترددهای خود را کاهش دهند

رییس کمیته امنیتی اجتماعی وانتظامی مدیریت بیماری کرونا در کردستان با تاکید بر رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند و توجه به پروتکل های بهداشتی واجتماعی توسط شهروندان گفت: مردم ترددهای خود را کاهش دهند.

تین نیوز

رییس کمیته امنیتی اجتماعی وانتظامی مدیریت بیماری کرونا در کردستان با تاکید بر رعایت  طرح فاصله گذاری هوشمند و توجه به پروتکل های بهداشتی  واجتماعی توسط شهروندان گفت: مردم ترددهای خود را کاهش دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسین خوش اقبال اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی توسط شهروندان و کاهش تردد های غیر ضروری توسط مردم برای کنترل شیوع ویروس کرونا ضروری است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت کسب وکارهای کم خطر مطابق با پروتکل های ارسالی اضافه کرد: فعالیت این صنوف به معنی پایان  محدودیت ها نیست ، بلکه باید بیشتر از گذشته در حفظ سلامت خود وشهروندان تلاش واز رفت وآمد های غیر ضروری به ویژه درشهرها خودداری شود .

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی گفت: هم اکنون کماکان ۲۵ نقطه کنترلی در سطح استان فعال بوده و  ۶۹۰ نفر از نیروهای مرتبط از سازمان‌ها و نهادهای مختلف در این مناطق مستقر شده و طرح غربالگری در ورودی های استان در کنترل ‌وکاهش بیماری کرونا ادامه دارد.

خوش اقبال با اشاره به کاهش ۱۰۲ هزار لیتری مصرف سوخت در مدت زما اجرای طرح کاهش فاصله گذاری اجتماعی یادآور شد: همراهی و مشارکت مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی لازمه موفقیه برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

اضافه کرد: تمامی فعالیت‌ها ، محدودیت‌ها، قوانین، دستورالعمل‌ها و غربالگری درسطح ملی و استانی‌، جهت کنترل ‌و کاهش  بیماری کرونا وحفظ سلامت مردم است که در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها و ‌اصول بهداشتی توسط همشهریان، مرحله بعد بسیار سخت وچالشی خواهد بود.

بر اساس اعلام رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۷۹ هزار و ۴۹۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور نیز به چهار هزار و ۹۵۸ نفر رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.