| کد خبر: 265621 |

امدادرسانی راهداران شهرستان بروجن به گرفتاران در برف

همه محورهای شهرستان بروجن از جمله محورهای چغاخور و گردنه دره مروارید تا دوراهان شاهد بارش برف بودند و بیشترین برف در گردنه گوشنگلی با حدود ۲۰ سانتی متر ارتفاع به زمین نشست.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: یک دستگاه اتوبوس به علت نقص فنی و ۱۳ دستگاه خودروی سواری در مسیر گرفتار شدند که نیروهای راهداری به کمک رانندگان این دستگاه ها رفتند و اقداماتی از قبیل کمک در بستن زنجیر چرخ، نجات خودروهای منحرف شده از جاده و ... را انجام داند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امین قوامین گفت: شب گذشته  یک دستگاه اتوبوس مسیر خوزستان به اصفهان به علت نقص فنی در محور بروجن زمین گیر شد که با کمک نیروهای راهداری این شهرستان مشکل حل شد و مسافران به مسیر خود ادامه دادند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین ۱۳ دستگاه خودروی سواری در مسیر گرفتار شدند که نیروهای راهداری به کمک رانندگان این دستگاه ها رفتند و اقداماتی از قبیل کمک در بستن زنجیر چرخ، نجات خودروهای منحرف شده از جاده و ... را انجام داند.

وی بیان کرد: سرنشینان یک دستگاه سواری در گردنه گوشنگلی و سرنشینان دو دستگاه سواری در گردنه دوراهان اسکان موقت پیدا کردند و بعد از بهبود شرایط جوی به مسیر خود ادامه دادند.

قوامی اظهار کرد: همه محورهای شهرستان بروجن از جمله محورهای چغاخور و گردنه دره مروارید تا دوراهان شاهد بارش برف بودند و بیشترین برف در گردنه گوشنگلی با حدود ۲۰ سانتی متر ارتفاع به زمین نشست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: از ابتدای فعالیت این سامانه بارشی ۶ راهدارخانه، ۳۲ دستگاه سبک، نیمه سنگین و سنگین، ۳۸ نفر پرسنل راهداری مشغول خدمت رسانی شدند و مقدار ۱۵۰ تن شن و نمک در ۳۱۰ کیلومتر در محورهای اصلی و فرعی شهرستان  مورد استفاده قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.