| کد خبر: 196295 |

اجرای طرح ویژه ترافیک اربعین از ورودی کنگاور تا مرز خسروی

طرح ویژه ترافیک اربعین از ورودی کنگاور تا مرز خسروی اجرایی می‌شود.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: تمهیدات راهور و طرح ویژه برای اربعین حسینی اندیشیده شده و طرح ویژه ترافیک اربعین در مهرماه از ورودی کنگاور تا مرز خسروی اجرایی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ فضل‌اله شیری  از اجرایی شدن دو طرح مهر و طرح ویژه ترافیک اربعین در مهرماه خبر داد و اظهار داشت: طرح ویژه ترافیک اربعین از مهرماه اجرایی می‌شود و نظارت بر اتوبوس‌هایی که زائران را به سمت مرزها جابه‌جا می‌کنند با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی از مبدأ تا مقصد انجام و طرح ویژه ترافیک اربعین به خوبی اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به این‌که پلیس راهور تمام توان خود را برای خدمات‎رسانی به زائران اربعین انجام خواهد داد بیان کرد: امسال با توجه به بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین حسینی شاهد حجم بالای ترافیک در معابر درون شهری و معابر منتهی به پایانه‌های مرزی به سمت کشور عراق هستیم که به همین منظور پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از حداکثر توان، طرح ترافیکی ایام اربعین حسینی را با تمرکز بر معابر دورن شهری به مرحله اجرا درمی‌آورد.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء انضباط ترافیکی، ایمنی و روان‌سازی ترافیک، ایجاد آرامش و رضایت‌مندی زائران و کاهش حوادث رانندگی در اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: علاوه بر نیروهای کمکی از استان‎های معین نیروهای پلیس راهور از شهرستان ثلاث، جوانرود و پاوه برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی برای همکاری فراخوان می‌شوند.

شیری با بیان اینکه طرح زوج و فرد شامل خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود افزود: وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ها و اتوبوس‌های خط واحد از این طرح مستثنی هستند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح تا پایان سال جاری به استثنای روزهای تعطیل از ساعت 15 تا 20 در شهر کرمانشاه اجرایی می‌شود عنوان کرد: طرح زوج و فرد خودروها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.

وی جریمه ورود به طرح زوج و فرد را 200 هزار ریال اعلام کرد و گفت: هر وسیله نقلیه‌ای که به محدوده‌‌های طرح وارد شود ممکن است در طول مسیر توسط چند نفر از همکاران که وی را رویت می‌کنند، با دست‌افزار هوشمند پلیس جریمه شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.