| کد خبر: 160075 |

تجهیزات کم کفاف حجم وسیع برف را نمی دهد

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به شرایط خاص امروز تجهیزات ناکافی موجب شده است تا عملیات برف روبی با سرعت کمتری انجام گیرد.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به شرایط خاص امروز تجهیزات ناکافی موجب شده است تا عملیات برف روبی با سرعت کمتری انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار حمیدی رئیس پلیس ناجا در گفتگوی تلویزیونی در خصوص شرایط امروز محورهای مواصلاتی افزود: اغلب محورهای مواصلاتی مسدود شده است و ما در شرایط خاصی هستیم البته نیروهای ما از دیشب در محل خدمت حضور داشتند و من نیز لحظه به لحظه در تماس با نیروها بوده ام اما تجهیزات کم کفاف حجم وسیع برف را نمی کند.

وی افزود: حرکت خودروها در آزادراه قم به تهران در کیلومتر 38 کند شده است که علت آن بالا رفتن برودت هوا و در نتیجه کندی عملیات برف روبی است.

سردار حمیدی گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که ما با آن مواجه هستیم این است که بسیاری از خودروها زنجیر چرخ ندارند یا اینکه بلد نیستند از زنجیر چرخ خود استفاده کنند به این ترتیب حرکت خودروها کند شده و در بسیاری از محورهای مواصلاتی هم کولاک شدیدی گرفته است.

وی افزود: اتوبان تهران- کرج به طور قفل شده است البته من در آن محدوده نیستم اما خبری که از همکاران دریافت کردم این است که برف­ و کولاک شدید حرکت خودروها را با کندی شدید روبرو کرده و این در حالی است که محور تهران- کرج در روزهای عادی در پیک ترافیک قفل می شود.

سردار حمیدی در پایان خاطر نشان کرد: اگر امکانات کافی و تسهیلات مورد نیاز بیشتری داشته باشیم امداد رسانی با حداکثر سرعت انجام می گیرد و کندی حرکات به حداقل می رسد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.