| کد خبر: 220898 |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وعده داد:

◄ برخورداری چهار محال و بختیاری از راه‌آهن، تا پایان دولت دوازدهم

خیر الله خادمی در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اتصال این استان به شبکه ریلی کشور از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و پس از سه سال فقط یک قطعه از آن به طول ۱۵ کیلومتر اجرا و به صورت نیمه تمام رها شده بود.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از اجرایی شدن قطعات راه‌آهن استان  چهار محال و بختیاری با تعیین تکلیف فنی و اجرایی پروژه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، خیر الله خادمی 27 تیرماه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری همچنین گفت: اتصال این استان به شبکه ریلی کشور که نیاز و مطالبه عمومی و به عنوان زیرساخت مهم صنعتی و اقتصادی مطرح است، از سال ۱۳۹۰ آغاز و پس از سه سال فقط یک قطعه از آن به طول ۱۵ کیلومتر اجرا و به صورت نیمه تمام رها شده بود.

وی افزود: با رشد اعتبارات در سال گذشته و هم چنین موافقت نامه‌ای که با کمک رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص اعتبار تکمیل این پروژه به مبلغ ۶۵۰۰ میلیارد ریال انجام شد؛ همه قطعات آن به مناقصه رفت و غیر از ایستگاه شهرکرد که پیمانکار آن به‌زودی مشخص می‌شود، بقیه قطعات سرتاسر مسیر از نظر فنی و اجرایی تعیین تکلیف و به صورت فعال در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، پیشرفت فیزیکی راه آهن این استان را ۲۲ درصد عنوان کرد.

خادمی عنوان کرد: اگر روند اجرایی این پروژه به همین شکل پیش برود، امیدواریم در پایان دولت دوازدهم شاهد تکمیل و برخورداری مردم استان از این زیرساخت بسیار مهم باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اصفهاني 2 0

    پروژه سخت با تونلسازي و .... با پيشرفت 22 درصد كنوني هرگز در دولت دوازدهم يا سال 1400 قابل تكميل نيست. چه كسي وعده مسئولان را رصد و بازخواست مي كند؟