| کد خبر: 266142 |

جذب اعتبار ۸۶۰ میلیاردی برای پروژه‌ های فعال راهسازی نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس از جذب ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۹ پروژه فعال راه سازی در محورهای مواصلاتی و بهسازی محورهای روستایی شهرستان نهاوند خبر داد.

تین نیوز

نماینده مردم نهاوند در مجلس از جذب ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۹ پروژه فعال راه سازی در محورهای مواصلاتی و بهسازی محورهای روستایی شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا شهبازی اظهار کرد: با پیگیری ها و جلسات برگزار شده، عملیات بهسازی، ساماندهی، روکش آسفالت و تعریض بیش از ۱۵۰ کیلومتر از راه های ارتباطی شهرستان نهاوند با اعتباری افزون بر ۸۶۰ میلیارد تومان در دست اجراست.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اکثر محورهای شهرستان در دست ساخت و یا بازسازی هستند، افزود: علاوه بر محورهای محدوده نهاوند، با پیگیری های صورت گرفته بخش هایی از محورهای نهاوند به بروجرد، نهاوند به کرمانشاه و نهاوند به ملایر با وجود اینکه خارج از حوزه استحفاظی شهرستان و حتی استان همدان است به علت تردد بالا و رفاه حال مردم تأمین اعتبار شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره جذب اعتبارات برای محورهای شهرستان و به ویژه محور نهاوند به فیروزان، تصریح کرد: پیرو پیگیری های انجام شده و جلسه با وزیر و معاونان وزارت راه و شهرسازی و تأمین اعتبار لازم، زیرسازی و آسفالت قطعه اول این محور حدفاصل پل حاج علیمراد تا سر روستای کهریز در شرف تکمیل شدن است.

شهبازی تأکید کرد: همچنین با ادامه روند زیرسازی قطعه دوم حدفاصل روستای کهریز تا فیروزان، عملیات آسفالت ریزی این قطعه تا کارخانه روغن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تکمیل قطعه اول و آغاز قطعه دوم محور نهاوند به فیروزان تا سه راهی کنگاور باعث کاهش بسیاری از حوادث می شود، ادامه داد: امیدواریم با سرعتی که در اجرای پروژه های راه سازی شهرستان اتفاق افتاده، هر چه سریع تر این پروژه ها تکمیل و مورد استفاده شهروندان قرار گیرند چرا که اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان از اولویت های مهم است.

شهبازی یادآور شد: همچنین پیرو جلسه با خادمی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، ضمن اتمام عملیات روکش آسفالت محور روستای دهنو عبدالملکی، ادامه عملیات نیوجرسی گذاری محور نهاوند به فیروزان و سه راهی کنگاور به طول سه کیلومتر حدفاصل پل حاج علیمراد تا روستای لیلی یادگار با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی از دیدار با بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی نیز خبر داد و گفت: در این جلسه بر تسریع در بهره برداری فاز اول و تکمیل کامل این محور تأکید شد.

وی با اشاره به اینکه از وزیر راه و شهرسازی برای حضور در نهاوند دعوت شده است، اضافه کرد: در این دیدار که پیمانکار پروژه نیز حضور داشت، مقرر شد فاز اول این محور حدفاصل پل حاج علیمراد تا کهریز هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

شهبازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ۲۹ پروژه راه سازی در شهرستان فعال است و امیدواریم با تداوم این همکاری و حمایت، عقب ماندگی شهرستان نهاوند در حوزه زیرساخت های راه های اصلی و فرعی برطرف شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه تقریباً تمام پروژه های راه سازی شهرستان دارای اعتبار هستند، اظهار کرد: تلاش داریم کمبودهای موجود را طی جلسات مستمر در سطح وزارتخانه رفع کنیم و امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی و مردم و حل مشکل معارضان، پروژه های راه سازی شهرستان سرعت بیشتری بگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.