| کد خبر: 210187 |

نوسازی ناوگان شهری همدان نیازمند ورود بخش خصوصی است

رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری نیازمند ورود بخش خصوصی است و از مشارکت این بخش حمایت می‌شود.

تین نیوز

رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری نیازمند ورود بخش خصوصی است و از مشارکت این بخش حمایت می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، کامران گردان اظهار داشت: توقع داریم با مشارکت جدی بخش خصوصی و همت مدیران حوزه حمل ‌ونقل، شاهد نوسازی ناوگان درون شهری باشیم.

وی بیان کرد: قطع به یقین در این حوزه با سرمایه گذاری مناسب می توان زمینه ایمنی، پویایی و بالندگی حمل و نقل درون شهری و ارایه خدمات بهتر به مشتریان را فراهم کرد.

گردان خاطرنشان کرد: امروزه در بخش های مختلف حمل و نقل درون شهری به ویژه اتوبوس نیاز به مشارکت بخش خصوصی در نوسازی ناوگان وجود دارد و شورا و مدیریت شهری طرح های تشویقی را در برای این حوزه نیز لحاظ کرده اند.

وی با گرامیداشت هفتم اردیبهشت روز ایمنی در حمل و نقل خاطرنشان کرد: این روز فرصت مناسبی را مهیا ساخته تا نسبت به نیازها و مشکلات حوزه حمل و نقل بازنگری لازم صورت بگیرد.    

رییس شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: امروزه نقش و جایگاه والای شبکه گسترده حمل ‌ونقل در شکوفایی تولید و اقتصاد و گردش چرخ صنعت، کار و تجارت بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: بر این اساس سرمایه‌ گذاری در حوزه زیرساخت‌ها و تجهیزات حمل‌ ونقل و توسعه مهارت‌ های این حوزه، رشد و توسعه اقتصادی و آسایش و رفاه اجتماعی را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به ناوگان حمل و نقل توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی را به همراه دارد، گفت: برنامه‌ریزی و اهتمام در نوسازی و بازسازی صنعت حمل‌ ونقل توسعه و رونق تولید را به همراه دارد که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری در شعار امسال نیز هست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.