| کد خبر: 222386 |

زیرساخت‌های حمل‌ونقل در هرمزگان توسعه می‌یابد

استاندار هرمزگان گفت: حمل‌ونقل به‌عنوان زیرساختی مهم در هرمزگان، فعالیت‌های مختلف در این استان را پشتیبانی می‌کند و پروژه‌های توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل در این استان در حال اجراست.

تین نیوز

استاندار هرمزگان گفت: حمل‌ونقل به‌عنوان زیرساختی مهم در هرمزگان، فعالیت‌های مختلف در این استان را پشتیبانی می‌کند و پروژه‌های توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل در این استان در حال اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی ظهر پنجشنبه پس از افتتاح ۹۷ کیلومتر از کریدور بزرگراهی ساحلی جنوب کشور در استان هرمزگان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، عنوان کرد: تلاش بسیار خوبی جهت تکمیل این کریدور بزرگراهی در طول نوار ساحلی استان هرمزگان در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های خوب پیمانکاران و مشوق‌های در نظر گرفته شده برای آنان، تلاش می‌کنیم تا بخش عمده‌ای از این کریدور به ویژه در غرب هرمزگان تا پایان سال جاری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

استاندار هرمزگان افزود: هرمزگان از ظرفیت‌های مختلف حمل و نقلی در بخش زمینی، دریایی، ریلی و هوایی برخوردار است و با توجه به اینکه بخش گسترده‌ای از مراودات اقتصادی کشور از طریق این استان صورت می‌گیرد، توجه به حمل و نقل در هرمزگان در اولویت قرار دارد.

همتی تصریح کرد: حمل و نقل به عنوان زیرساختی مهم در هرمزگان، فعالیت‌های مختلف در این استان را پشتیبانی می‌کند و پروژه‌های توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در این استان در حال اجراست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.